What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo Nozomi leden,

Mijn naam is Johan, ben 32 jaar en woon in Franeker. Op aanraden
van Stevuns ben ik op dit forum gekomen.

Ik ben opgegroeid met de Commodore 64 en later met de Sega
Mega Drive en de Nintendo Gameboy (de echte baksteen).
Een tijdje geleden heb ik de Mega Drive weer eens aangesloten
en sindsdien is de collectie aardig uitgebreid. Naast de Mega Drive
heb ik nu een Neo Geo AES, een Neo Geo 4-slot CMVS, een Super
Nintendo en een Nintendo GameCube (destijds nieuw gekocht).
Dit alles is via RGB aangesloten op een mooie Sony PVM.

Verder ben ik een muziek liefhebber met een aardige CD en vinyl
collectie.

Groet Johan
 
Martyr":2wr6r31u said:
Hallo Nozomi leden,

Mijn naam is Johan, ben 32 jaar en woon in Franeker. Op aanraden
van Stevuns ben ik op dit forum gekomen.

Ik ben opgegroeid met de Commodore 64 en later met de Sega
Mega Drive en de Nintendo Gameboy (de echte baksteen).
Een tijdje geleden heb ik de Mega Drive weer eens aangesloten
en sindsdien is de collectie aardig uitgebreid. Naast de Mega Drive
heb ik nu een Neo Geo AES, een Neo Geo 4-slot CMVS, een Super
Nintendo en een Nintendo GameCube (destijds nieuw gekocht).
Dit alles is via RGB aangesloten op een mooie Sony PVM.

Verder ben ik een muziek liefhebber met een aardige CD en vinyl
collectie.

Groet Johan
Hey Johan, wat voor muziek luister je? Welke artiesten vindt je goed?
 
Allen bedant voor het welkom!


Qua muziek luister ik het meeste naar (hard)rock, blues en veel soorten metal.

De bands waar ik op dit moment veel naar luiter zijn o.a. Black Sabbath, Pantera,
Gorefest (Neerlands trots) en Peter Green's Fleetwood Mac.
 
De naam zegt inderdaad al wel wat, het is één van mijn favorite Fear Factory nummers.

Er zijn hier dus wel meer metal liefhebbers, dat is altijd positief!
 
Martyr":12ndd84j said:
De naam zegt inderdaad al wel wat, het is één van mijn favorite Fear Factory nummers.

Er zijn hier dus wel meer metal liefhebbers, dat is altijd positief!
je kan je beter afvragen wie hier geen metalhead is :-). Ik hoor blijkbaar bij een select gezelschap :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top