Trailblazer
1CC Aspirant
Welkom!
ElPancho":1f37wzgy said:CMSen, DSPen en recordmanagement en wat dies meer zij, nu nog dagelijkse werkkost voor me.
Kennis op arcadegebied zit hier wel, niet speciaal bij mij maar toch.
Succes met het bijhouden van je blog en met de arcade hobby in alle andere facetten.
Veel plezier hier en welkom!