What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
ElPancho":1f37wzgy said:
CMSen, DSPen en recordmanagement en wat dies meer zij, nu nog dagelijkse werkkost voor me.

Kennis op arcadegebied zit hier wel, niet speciaal bij mij maar toch. :-)
Succes met het bijhouden van je blog en met de arcade hobby in alle andere facetten.
Veel plezier hier en welkom!

CMS, yep..
 
Hey mensen,

Even voorstellen: mijn naam is Fred en ik ben echt een ontzettende retronerd :-).

Speel thuis graag op mijn 8-bit/16/bit consoles en had tot vorig jaar een MAME Cabinet (Masterplay) thuis staan (was oorspronkelijk een 2-in-1). Deze had ik met extra knoppen en PC gemod, was een leuk project. Heb hem helaas vlak voor de verhuizing moeten verkopen. Hier nog een paar foto's (op de eerste foto mijn broertje):

23659174.jpg

Shot at 2012-08-29

47649496.jpg

Shot at 2012-08-29

20741134.jpg

Shot at 2012-08-29

Inmiddels ben ik weer zover en wil ik graag een Sega Naomi en - als ik ooit een keer geluk heb - een originele MK1 aanschaffen :-). Eens kijken, heb in ieder geval zin in de community.

Greetz!

Fred
 
Dank je, mensen. Heb er zin in, lijkt erop dat ik de Naomi van DLX ga overnemen :)
 
Hallo,

Ik ben Cas en ben 18 jaar. Ik ben op nozomi terecht gekomen door jinx. ( Ik ken hem via drakenslag en heb 2 arcade sticks bij hem gekocht. )
Ondanks mijn leeftijd en dat ik woon in Limburg (Bijna geen arcade scene), ben ik opgegroeid met arcade games. Mijn beste vriend op de basisschool had een pc met allerlei emulators met games erop van zijn vader. Ik speelde vooral metal slug, sunset riders en shocktroopers.
Nu wil ik een eigen arcade kast voor op mijn kamer. Ik heb wel al een rijke collectie game consoles zoals de dreamcast, neo geo pocket colour, snes, MD etc.
 
Hey cas, welkom op het forum. Zit er zelf pas sinds kort bij, is een gezellig plek met veel leuke mensen :-) Wat voor kast zoek je?
 
Mijn voorkeur gaat naar een candy cab. Ik heb misschien al eentje gescoord :) Als ik hem heb zal ik af en toe wat updates posten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top