What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
welkom welkom :)
ben ook neogeo fan, maar niet zo dat ik BERGEN games heb ;)
ik heb een 4 slot neo SC19-4 (19" candy/sitdown cab).
 
Welkom!

50 AES titels is heftig! Lijstje..? ;-)
 
Welkom! Hier nog een AES verzamelaar! Ps. ben jij toevallig aan t bieden op mijn Mutation Nation op Marktplaats 😉 ?
 
Okay hier mij lijstje:
Burning fight (us)
Fatal fury(us)
Fatal fury 2(us)
Fatal fury special(jap)
Realbout Fatal fury special(jap)
Realbout Fatal fury 2(jap)
KOF 98/99/2000/2001/2002 (jap)
Mark of the Wolves (jap)
Samurai spirits 1t/m5 (jap)
World heroes (jap)
World heroes 2 (jap)
World heroes perfect (jap)
Sonic wings 1 en 2(jap)
Pulstar (jap)
Sengoku (euro)
Sengoku 2 (jap)
Metal slug 3,4 en 5 (jap)
Last Blade 1 en 2 (jap)
Robo army (us)
Ninja commando (us)
soccer brawl (us)
SvC Chaos (jap)
Matrimelee (jap)
Top hunter(us)
Spinmaster(us)
3 count bout(us)
King of the monster 2 (us)
Ninja Combat (us)
Magician lord (us)
Galaxy Fight (jap)
Cyber lip (jap)

Super sidekicks3(jap)
Last resort (us)
Ghost pilots (us)
Eightman (jap)
Art of fighting (us)
Art of Fighting 2 en 3 (jap)
The super spy (euro)
Baseball stars 2 (us)
Blazing star (conversie jap met boekje)
Metal slug (conversie jap met boekje)
metal slug 2 (conversie jap met boekje)
 
Michel hier (39 jaar).
Opgegroeid met de eerste arcades in de friettent. En natuurlijk de eerste spel computers thuis.
Ontzettend veel guldens besteed aan het gamen. In de tachtiger jaren oa.
Moon Patrol, Lady Bug, Donkey Kong, Ms. Pac Man, Galaga, Flicky en mijn Favoriet Mappy !!!!!.
Verder thuis met de Atari 2600, maar ook de 800 XL. Verder de hand helds (Nintendo Game & Watch)
Mario Bros, Donkey Kong, "De liftster" Kraaien schieten oh, oh, oh .... wat een tijd.
Na die tijd, Gauntlet, Wonder boy in iets mindere mate Double Dragon en Final Fight.
Heb minder tijd aan de Neo Geo besteed maar heb heel veel Puzzle Bobble gespeeld.
Nog later meer op de racers; Ridge Racer, Daytona USA & Sega Rally Championship en tevens flipperkasten.

Heb de kwalitatief betere games min of meer gemist (vanaf Naomi) maar probeer de schade nog in te halen.
De Laatste jaren speel ik voornamelijk games a la Socom of splinter cell.

Het forum hier ziet er goed uit en ik zal het nodig hebben om mijn achterstand in te halen.
De groeten aan iedereen hier.
 
Welkom Michel!

Kreeg nostalgische gevoelens van je introductie ;-)

Welk platform speel je het meest tegenwoordig? PC/console/arcade?
 
Blijft leuk nieuwe leden, ben elke keer benieuwd hoe ze hier terecht zijn gekomen.
 
Had ik ook Arjan (Cageman). :) Kom bijna uit hetzelfde tijdperk als Michel. Welkom allemaal mensen!
 
Dankjewel!

Trailblazer..hoeveel wil je graag hebben voor mutation nation?
 
Cageman":plutfazi said:
Welk platform speel je het meest tegenwoordig? PC/console/arcade?
Nu veel PSP aangezien dit geen aanslag pleegt op ruimte en op "de televisie van mijn vriendin"
Ik heb diverse forums gevonden, maar deze is wel zeer goed. Zit verder wat arcades betreft enkel op arcadebelgium.be
 
goedendag,

Ik zal me ook maar eens voorstellen maar denk dat een aantal van jullie forum members mij wel kennen.

Mijn naam is martijn en kom uit apeldoorn
( jullie kennen mij waarschijnlijk van de beursen waar rklok staat want dan help ik hem altijd even gezellig mee )
ben in het bezit van een Sega new astro city en beleef hier ook veel plezier mee vooral van mij r-type 2 pcb die er standaard in zit.
Ook verzamel ik van alles op spelcomputer gebied bv : heb een complete set Nintendo Virtual boy usa en japans allemaal boxed
Ook doe ik veel met super famicom / ps3 / xbox360 / atari jaguar / neo geo pocket enz
Was ook een groot AES verzamelaar maar ben hier mee gestopt wegens prijzen had +/- 75 boxed titels in mijn bezit ( nu nog maar 4 ) maar mis het wel.
 
Welkom Martijn.

Ik ben ook een fervent liefhebber van R-Type. Ik heb de R-Type 2 PCB ook :-)

Enneehh... Wanneer is er weer een beurs? ;-)
 
Aloha,

31 jaar uit omgeving Breda. Getrouwd, geen kinderen, wel een lieve hond :)
Ik lees hier eigenlijk al zeker een jaar of 2 mee, zonder rede nooit gepost (ben normaal meer een lezer) maar heb me toch eens aangemeld.

Ik verzamel al sinds jaar en dag consoles. Heb er inmiddels rond de 200 boxed, van heel regulier tot vrij rare.
Natuurlijk ook vrachtwagenladingen aan games.
Normaal game ik gewoon op de ps3/xb360/wii/pc zo door de week af en toe als het werk het toelaat, en in het weekend wil ik nogal eens een retrotje opstarten.
Een niet al te klein deel van mijn collectie komt van Ronnie vandaan ^^

Ik heb altijd een Daytona USA Deluxe kast gehad, deze begin van het jaar verkocht omdat hij toch wel heel erg
groot en log is en toch wel erg in de weg begon te staan.
Een paar weken terug de overstap gemaakt naar een leuke Naomi Universal cab met Naomi 2 & GD. Vooral het kunnen wisselen van games e.d. bevalt me super. Niet 1 kast voor 1 game meer :)
Heb wat Naomi games van Ahoud gekocht vorige week, zijn koffievoorraad goed doen slinken en onwijs leuk lopen kletsen over vanalles en nogwat arcade-wise, dus ik denk als hier nog meer van zulke leuke mensen zitten moet ik me toch eens aanmelden.
Voor het eerst in mijn leven een Vewlix in het echt gezien. Wauw ^^

En ik heb gister een Blast City bij Ronnie gekocht/besteld als 2e cab, en ik vrees dat er nog wel e.e.a. aan cabinets bij gaat komen (vind nogal veel mooi :) ).

Ik vind het leuk om ervaringen van mensen te lezen, tips te lezen, en te kijken wat voor hardware leuk zou zijn voor in mijn cabinets voor nu en in de nabije toekomst (buiten Naomi en NeoGeo MVS weet ik niet goed wat er te halen valt).

dus...hoi ^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top