Muguh mensen van het goede leven
Ben bart 28 omgeving Amsterdam
Dacht zal mij hier ook eens gaan aanmelden lees al een tijdje mee maar nog nooit aangemeld.
Een enkeling zal me misschien kennen van dragons lair fans en enkeling ook ontmoet op eurocade.
Zelf al enkele jaren verzamelaar van spel computers en games (vooral gek op preskits),wat 3 jaar geleden over gegroeid is in arcade kasten.
Grootste gedeelte woodies en een technisch gammele Naomi 2 maar de voor keur gaat toch naar de grote oude delux kasten die zijn nog een beetje betaal baar.
Zins een paar maanden op mezelf dus helaas wat minder geld voor de hobby en wat spulmoeten verkopen
Maar op het moment in de speel hal:
After burner upright en een delux (moeten samen een werkende delux worden)
Silent scope (gister overleden)
Operation wolf( twee maanden geleden overleden)
Letal enforcer (met police trainer pcb)
F1 Exaust note sega (2 speler zitdown)
Outrunners ) 2 speler zitdown)
Ps2 winkel display
Photoplay
Outrunners (2 speler zitdown)
Endure racer deluxe (niet werkend project)
Hang on deluxe (technisch werkend moet nog in elkaar gezet worden)
Naomi Universal
Thundel blade deluxe(project licht in stukken verprijd op het moment)
Gottliep goldwings (flipperkast)
Playboy 35 anniversary (flipperkast)
Junglelord (flipperkast)
Veel project/opknappers maar dat is leuker dan het spelen en weer genoeg werk voor de winter
Op het moment wel weer een beetje aan het kijken voor wat nieuw werkend speelgoed, speel hal begint toch een beetje leeg te raken
