What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Jullie begonnen dus 30 jaar geleden met pong te spelen? Dat was toen al oldschool man. 😉 Welkom gast! :)
 
Welkom, Stephan!

Leuk om te horen dat er jongere gamers zijn die old-skool gaming leuk vinden. Waar ligt je voorkeur? Wat voor games?
 
Welkom Stephan. Goed om te lezen dat je in ieder geval de juiste forums bezoekt. Ligt je interesse vooral bij japanse games? Of ook old school classic games, zoals pac-man, donkey kong (sorry jongens, ik moet het even vragen :))?

En denk je ooit een cab aan te schaffen?
 
Heren

mijn naam is Rene aka Retrogamertje

ben niet meer zo jong en ook nog niet zo oud

52 dus
woon in het hoge noorden in westerbroek onder de rook van de stad groningen vlakbij harkstede en waterhuizen

eigenaar van een webshop http://www.kimahri.eu en actief op de gothic en fantasy beurzen in europa als handelaar
daarnaast verzorg ik computerdiensten hard en software install , netwerk problematiek enz enz

mijn hobbys

jaren 80 muziek , u2 simple minds ccr , santane enz enz

schaken vroeg op behoorlijk nivo tegenwoordig alleen online en tegen de computer

games hoofdzakelijk Pacman en donky kong op mijn roay video arcade
en tetris op mijn net aangeschafte 2de kast

daarnaast ben ik verzamelaar van Amiga Hardware en software
op deze simpele site vind je een gedeelte van mijn verzameling
http://www.kimahri.nl/retro gamer home.htm


hoop op deze site een hoop retro spullen te kopen en veel kennis op te doen





http://www.youtube.com/user/renezieck?feature=mhee

 
Hallo,
zal me ook maar eens voorstellen. Net nieuw hier..
Mijn naam is Steven en ben 31 jaar oud.. Ben getipt door ruderudie(bedankt!) omdat ik toevallig een paar mvs games van heb overgekocht. Zelf had ik nog nooit van dit forum gehoord...Echt leuk om te zien dat ik niet de enige ben die van retrogames houd.
Zelf ben ik een neo geo aes verzamelaar en spaar ook megadrive/genesis games. Dit waren mijn favoriete consoles uit mijn jeugd. Een Aes kon ik uiteraard alleen van dromen..Wil in de toekomst nog wel een cmvs of een cabinet kopen. Nu een neo geo mvs converter,maar deze is niet voor ieder spel geweldig..

Groets Steven
 
Welkom Steve...
Wel een dure hobby dat Aes verzamelen ;). Heb je al veel?
 
Dag R.Klok

Dankjewel!
Ik zit nu rond de 50 titels.
De laatste 2 heb ik toevallig van jou gekocht!
samurai spirits 4 en World heroes 2 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top