Even voorstellen: goukipau
Echte naam: Paul Jenneskens
Leeftijd: 30
Woonplaats: Cuijk / Kleve (duitsland -> hahahaha)
Opleiding: HTS - Informatica
Occupation: vaste baan bij Exact
Favo games: Sega Rally 2 (arcade), shenmue, Streetfighter Zero 3, F355, Gran Turismo serie, PSO
Favo computer: Dreamcast
Favo platform: Arcade!
Favo sites: Magicbox, Gamefaqs en beetje Segaforum.nl

Loves: Meiden/Vrouwen, gamen, arcades, Japan, Malaysia
Check: mn Sega Rally 2 site:
http://www.geocities.com/jenneskens.geo
Check ook: mijn PSO site voor Gamecube:
http://www.geocities.com/jenneskens.geo/pso
Wat je meer wilt weten hoor ik wel...
Ik ben al een tijd gamer en ben net zoals Ken in Japan geweest in 2000. Toen speelde ik alleen in de arcade in NL (toen hadden we nog arcades!!!)
Ik was goed in Sega Rally 2, zelfs zo goed, dat ik 10 van de wereld was en al een lange tijd met Japanners communiceerde om mijn tijden te verbeteren. Europeanen konden niet beter, maar daarvoor ben ik toen met een kameraad van me naar Japan geweest.
Ik ben toen ook met JAL gevlogen en geweest in het juyoh hotel. Was een geweldige tijd en heb gezworen dat ik zeker nog een keer terug zou gaan!!!
Ik ben ook een Japanse games gamer, ik bezit bijna alleen maar Japanse spelcomputers en spellen. Overigens ben ik niet van de reg cards en spines... vele heb ik weggegeven aan een Japanse vriend van me!
Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag, thank you for your time! arrigato!
Goukipau
PS: gouki -> mn favo character uit SF, PAU (mijn initialen uit de arcade) Je ziet ze vast nog wel eens of hebt ze gezien bij sega Rally 2 in NL
[/url]