A
Anonymous
Guest
Hallo allemaal.
Mijn naam is Kevin Hoekstra, ben 18 jaar oud en woon in Harlingen, Friesland.
Ik ken Ken niet persoonlijk, maar kennen elkaar wel via een gameforum waar we vroeger veel actief waren. Omdat ik pas later in die periode geintresseerd raakte in de Japanse cultuur en ik erachter kwam dat dit bij Ken ook zo was mocht ik hem in mijn MSN plaatsen. Ik wou Ken namelijk wel horen over zijn avonturen in Japan en ik was blij met het nieuws dat hij een site wou beginnen voor zijn avonturen en meningspunten over bepaalde zaken.
Ook was ik blij dat er een Nederlands forum (in mijn ogen de beste als het teminste niet de enige Nederlnds forum is) bij kwam waar we het over veel van onze interesses konden hebben. Ik heb hier namelijk veel om gehamerd op het forum waar wij vaak actief waren. Dit hield automatisch op toen het forum uit de grond kwam en zo meer mensen trok die zich intresseren in Japan en gaming, en niet alleen maar gaming of mensen die enkel het forum komen verzieken met offtopic rotzooi.
Nee ik ben blij dat ik in contact ben gekomen met Ken en ik dat hopelijk ook met meerdere hier zal krijgen.
Maar nu even over hetgeen wat mij trekt.
Ik ben nogal een jongen die zich in veel dingen kan intresseren, maar als je me één cultuur vraagt waar ik me extra voor intresseer en eigenlijks ook de cultuur die ons al het mooie bracht waar we ons mee kunnen vermaken dan zal ik zeker de Japanse cutluur voorop zetten.
De geschiedennis is bijvoorbeeld al één punt, hoewel het misschien niet de grootste geschiedennis heeft, heeft het wel één van de intressantste in mijn ogen.
Ook alle moderne onderwerpen slaan bij mij aan, zo Luister ik graag Japanse muziek, kijk ik graag naar Anime en Japanse films , speel ik graag Japanse games en lees ik graag Japanse manga.
Het houdt werkelijk niet op. Japan is geen super cultuur, maar komt zeker in de buurt.
Ik ben zeer beniewd hoe ik alles zal ondervinden als ik 29 Juli naar Japan reis en daar 22 daqen door het land trek. Als het een succes is zal ik er zeker naar terug keren.
Als jullie vragen hebben, stel ze gerust.
Mijn naam is Kevin Hoekstra, ben 18 jaar oud en woon in Harlingen, Friesland.
Ik ken Ken niet persoonlijk, maar kennen elkaar wel via een gameforum waar we vroeger veel actief waren. Omdat ik pas later in die periode geintresseerd raakte in de Japanse cultuur en ik erachter kwam dat dit bij Ken ook zo was mocht ik hem in mijn MSN plaatsen. Ik wou Ken namelijk wel horen over zijn avonturen in Japan en ik was blij met het nieuws dat hij een site wou beginnen voor zijn avonturen en meningspunten over bepaalde zaken.
Ook was ik blij dat er een Nederlands forum (in mijn ogen de beste als het teminste niet de enige Nederlnds forum is) bij kwam waar we het over veel van onze interesses konden hebben. Ik heb hier namelijk veel om gehamerd op het forum waar wij vaak actief waren. Dit hield automatisch op toen het forum uit de grond kwam en zo meer mensen trok die zich intresseren in Japan en gaming, en niet alleen maar gaming of mensen die enkel het forum komen verzieken met offtopic rotzooi.
Nee ik ben blij dat ik in contact ben gekomen met Ken en ik dat hopelijk ook met meerdere hier zal krijgen.
Maar nu even over hetgeen wat mij trekt.
Ik ben nogal een jongen die zich in veel dingen kan intresseren, maar als je me één cultuur vraagt waar ik me extra voor intresseer en eigenlijks ook de cultuur die ons al het mooie bracht waar we ons mee kunnen vermaken dan zal ik zeker de Japanse cutluur voorop zetten.
De geschiedennis is bijvoorbeeld al één punt, hoewel het misschien niet de grootste geschiedennis heeft, heeft het wel één van de intressantste in mijn ogen.
Ook alle moderne onderwerpen slaan bij mij aan, zo Luister ik graag Japanse muziek, kijk ik graag naar Anime en Japanse films , speel ik graag Japanse games en lees ik graag Japanse manga.
Het houdt werkelijk niet op. Japan is geen super cultuur, maar komt zeker in de buurt.
Ik ben zeer beniewd hoe ik alles zal ondervinden als ik 29 Juli naar Japan reis en daar 22 daqen door het land trek. Als het een succes is zal ik er zeker naar terug keren.
Als jullie vragen hebben, stel ze gerust.