What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

even voorstellen: Jake

RoOd

Shmup Veteran
Ik edit hem even hier ook :)

wtf hij is gewoon al 1.....

ik snap nu al die ooms en tantes die tegen je zeiden vroeger: ooohhh wat ben je al een grote jongen geworden


IMGP2808.JPG










de originele post van vorig jaar alweer..........


ik zie jullie al denken: weer zon gast die het introduce yourself gedeelte niet heeft gezien maar helaas geen nieuwe member van het forum (nog) maar een nieuwe member van mijn familie: mijn zoon Jake, geboren 1 mei 00:03
Hoe lang gaat het duren voordta hij pappa op de consoles verslaat? :cry:


2458092299_fb9d8b6c7f.jpg
 
super gefeliciteerd! :D
Heb je 'm al bij nozomi forums geregistreerd?
 
Gefeliciteerd met deze bijzondere ''aanwinst'' :) !
Geniet er samen van 😉
 
RoOd":370ojgno said:
ik zie jullie al denken: weer zon gast die het introduce yourself gedeelte niet heeft gezien

Hehe, dat dacht ik inderdaad :-).

Gefeliciteerd met je zoon!
 
Tof man! Moet denk ik het mooiste moment in je leven zijn...
 
Mildoe":2vcxu8lh said:
congratz man! Eindelijk een player 2! :D


hahaha dat is zo true!

thanks voor jullie felicitaties, na 5 dagen geen slaap kan ik zeggen dat het echt een heel bijzonder moment is om vader te worden en te zijn.
 
wtf hij is gewoon al 1.....

ik snap nu al die ooms en tantes die tegen je zeiden vroeger: ooohhh wat ben je al een grote jongen geworden


IMGP2808.JPG
 
Gefeliciteerd en geniet! Veel geluk en plezier met de kleine! :)
 
RoOd":23cuapef said:
wtf hij is gewoon al 1.....

ik snap nu al die ooms en tantes die tegen je zeiden vroeger: ooohhh wat ben je al een grote jongen geworden


IMGP2808.JPG
Wat gaat dat snel he 😉
 
Back
Top