Ik edit hem even hier ook 
wtf hij is gewoon al 1.....
ik snap nu al die ooms en tantes die tegen je zeiden vroeger: ooohhh wat ben je al een grote jongen geworden

de originele post van vorig jaar alweer..........
ik zie jullie al denken: weer zon gast die het introduce yourself gedeelte niet heeft gezien maar helaas geen nieuwe member van het forum (nog) maar een nieuwe member van mijn familie: mijn zoon Jake, geboren 1 mei 00:03
Hoe lang gaat het duren voordta hij pappa op de consoles verslaat?
wtf hij is gewoon al 1.....
ik snap nu al die ooms en tantes die tegen je zeiden vroeger: ooohhh wat ben je al een grote jongen geworden

de originele post van vorig jaar alweer..........
ik zie jullie al denken: weer zon gast die het introduce yourself gedeelte niet heeft gezien maar helaas geen nieuwe member van het forum (nog) maar een nieuwe member van mijn familie: mijn zoon Jake, geboren 1 mei 00:03
Hoe lang gaat het duren voordta hij pappa op de consoles verslaat?

