What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

EUROCADE 2013 - 14 en 15 september - Hilversum

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ziet er inderdaad goed uit.. kan me gewoon ook niet voorstellen dat die machines net zo oud zijn als ik :) kan niet wachten tot september :P
 
Cageman":p13koc76 said:
Dat zijn trouwens wel erg mooie exemplaren, zeg. Uit eigen collectie?

yep, die zijn allemaal van Gyruss (hij is te bescheiden om te antwoorden :D ). Deze cabs zullen straks, met een veertigtal andere classic cabs, allemaal shinen in de The Arcade @ The Retro Game Experience.
 
studentzki":1c5vwuv4 said:
Ik wil dolgraag langs komen, moet alleen ff kijken of ik die datum kan etc. Is nl ook nogal een eindje rijden voor mij.

Kan op zich wel mijn Ambo meenemen, mooi compacte candy cabinet uit de 80s :)
Zou dan maar wel voor 1 dag zijn als dat geen probleem is....

Je bent meer dan welkom, met of zonder cab. 8)

We hebben speciaal voor de Eurocade bezoekers een deal gemaakt met het Media Park Tulip hotel (2 min. afstand van de locatie).

Eurocade bezoekers betalen 60 euro per kamer (en niet pp) incl. ontbijt! Check eurocade.eu voor meer info.
 
Dit weekend heeft het NGC bevestigd aanwezig te zijn met een aantal zeer bijzondere machines.
Daytona USA 2, Afterburner Deluxe, Star Wars Racer en een grote verscheidenheid aan candy's zullen
14 & 15 september speelbaar zijn voor alle bezoekers, thanks guys!!

Tijd voor een tussenstand van de aanwezige cabs:

Dedicated:

Computer Space, BreakOut, Space Invaders, Video Pinball, Galaxian, Lunar Lander, Asteroids, Berzerk, Phoenix, Pac-Man, Asterock, Centipede, Space Zap, Donkey Kong, Galaga, Ms. Pac-Man, Crazy Kong, Donkey Kong Jr, Moon Patrol, Scorpion, Joust, Gravitar, VS. Mario Bros / The Goonies, Spy Hunter, Juno First, Star Wars Cockpit, Out Run mini, After Burner Deluxe, Sega Mega-Tech, Hard Drivin', Neo Geo MVS, The Simpsons, Terminator 2, Mortal Kombat II, NBA JAM, Tekken, Time Crisis, Daytona USA 2 Twin, Star Wars Racer Arcade Twin.

+ 7 Candy Cabs

check voor updates: http://www.eurocade.eu/Eurocade/Games.html
 
Mooie lineup. Maar heeeel jammer dat de beste racegame Daytona 1 er niet is ;)
 
Jongens, even een quote van Level42, gepost op DLF, maar zeker ook voor de Nozomi bezoekers bedoeld die Eurocade 2013 gaan beoeken.

Level42":1e3u3vqx said:
Eurocade Friends we have some great news for Eurocade visitors only !

Grab your retro red-and-green 3D goggles, fetch some greasy popcorn (if available) and sit back in your comfy Theatre chair because ....

8977585965_158bbf581c_o.jpg


We have managed to get an EXTRA screening of The Video Craze for you !!

e49af1_9767e2e5437a1cef2cca290e639a023c.jpg_srz_447_667_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz


This will be happening on Saturday 14 september at 18.00 hrs AFTER the Retro Game Experience has closed it's doors for the public. So, we can all watch this great new arcade movie together, Eurocade-fans only,  to relax a bit after a day full of "games and gathering" :)


e49af1_85e7fdbf2f5cca2c23c86b99fb2dd517.png_srz_945_270_75_22_0.50_1.20_0.00_png_srz


We are sure this will be an excellent way to kick of a Saturday night full of socializing amongst the "new" and the "old" Eurocade visitors :)
 
Vanaf vandaag is de officiele website van de Retro Game Experience on air, met alle informatie over het evenement en veel beeldmateriaal. De site is onderdeel van de website van Beeld en Geluid en met name dankzij Pieter (Gyruss) tot stand gekomen: http://www.beeldengeluid.nl/retro-game-experience

Via de site kun je ook online een passepartout kopen voor beide dagen waarbij je € 7,50 korting krijgt.

Check out de interviews met Level42 en met Beatmaster-P
 
Onvoorstelbaar. Ubervet hoor.

Ben erg trots op het feit dat we vanuit het NGC dit gaan steunen, en dat we via deze weg ook nog een beetje op het podium staan.

Zal de Afterburner nog wel even extra oppoetsen voor het transport :D

Kudos.

PS. Klein schrijffoutje in het 'Japanse Arcade' stukje:

"De 7 Japanse candy cabs zijn het hele weekend van de Retro Game Experience te spelen tijdens in de speciaal ingerichte candy cab corner."
 
Wat enorm vet ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
mijn huidige highscore (MAME) is tegen de 300k, op de red tent van Has is het rond de 200k

als het meezit heb ik mijn kast voor die tijd en kan ik nog wat oefenen
 
Back
Top