Cageman":p13koc76 said:Dat zijn trouwens wel erg mooie exemplaren, zeg. Uit eigen collectie?
studentzki":1c5vwuv4 said:Ik wil dolgraag langs komen, moet alleen ff kijken of ik die datum kan etc. Is nl ook nogal een eindje rijden voor mij.
Kan op zich wel mijn Ambo meenemen, mooi compacte candy cabinet uit de 80s![]()
Zou dan maar wel voor 1 dag zijn als dat geen probleem is....
Level42":1e3u3vqx said:Eurocade Friends we have some great news for Eurocade visitors only !
Grab your retro red-and-green 3D goggles, fetch some greasy popcorn (if available) and sit back in your comfy Theatre chair because ....
We have managed to get an EXTRA screening of The Video Craze for you !!
![]()
This will be happening on Saturday 14 september at 18.00 hrs AFTER the Retro Game Experience has closed it's doors for the public. So, we can all watch this great new arcade movie together, Eurocade-fans only, Â to relax a bit after a day full of "games and gathering"
![]()
We are sure this will be an excellent way to kick of a Saturday night full of socializing amongst the "new" and the "old" Eurocade visitors![]()
Sphere":1z9m2z54 said:Netjes BM-P!
Als een pro!
Anunaki":7vj3gbuc said:ik ben heel blij met die DK contest![]()