What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Eten topic

Tijdje in australie gezeten geweldig 20.000 kilometer van huis dacht ik kip te eten was het kangaroo
Op zich wel lekker maar ik dacht meteen aan skippy .
Meteen maar een blow opgestoken haha
En geprobeerd om de digiradoo te spelen :mrgreen:
 
Pasta ligure... biefreepjes, citroenpesto en grove italiaanse groenten. Verse pasta en uiteindelijk een laagje grano pardano van het blok. Erg fijn!
IMAG0034_zps9huo2snl.jpg
 
Ik had boerenkool met rookworst vanavond.
Ook lekker.

Ik lust ook eigenlijk wel alles.
Bepaalde keuken heb ik niet.

Noodles en pizza zijn toch wel mijn liefelings eten.

Dit is toch wel mijn favoriete kook serie op tv:
anthony-bourdain-no-reservations.jpg

geen gefiemel, gewoon eten wat lekker is.
 
Anthony Bourdain is een held! :D Er is niets dat hij niet eet! Ik vind zijn afleverigen in Azie altijd geweldig. Hij is ook een keer in Lousiana geweest om cajun food te eten, was ook een leuke aflevering. Lieten ze zien hoe je een heel varken helemaal kan opeten. Hij mocht het varken doodschieten maar dat durfde hij toch niet (wat hij volgens mij uiteindelijk wel heeft gedaan) :D
 
Arcadefood, misschien wel leuk om een keer Ramen te maken tijdens een event. Het is even voorbereiden (hoewel dat een kwestie van keuze is trouwens, kan zo moeilijk / makkelijk als je zelf wilt) maar dan heb je wel een flinke maaltijd.
 
Doe mij maar weer de hamburgers van Ome Has :mrgreen:
Mag hij het gamen (hoest Mario Kart) wel laten zitten want daar 'bakt' hij toch niks van :D
 
Doe mij maar weer de hamburgers van Ome Has :mrgreen:

Die vonden mijn kids zelfs beter dan die van de Mc Donalds. Dat wil wat zeggen.
Ik trouwens ook. die zijn zeker goed.
 
:mrgreen: stelletje hongerlijers! Dank voor de complimenten btw. :)

Ze worden dit jaar wel weer een keer op de kaart gezet!
 
Jinxz":acdndyhz said:
Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)

Irina-Shayk---Beach-Bunny-2013-Swimwear-Photoshoot-24.jpg

Ik heb medelijden met je!
 
Haha, daar kan ook een vislucht aan zitten hoor Flay. Dan kan ze nog zo mooi zijn maar vislucht is nooit goed! :lol:
 
flay":10lzr2df said:
Jinxz":10lzr2df said:
Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)

Irina-Shayk---Beach-Bunny-2013-Swimwear-Photoshoot-24.jpg

Ik heb medelijden met je!

Ik moet snel weer eens nd Belgische kust zo te zien :roll: :lol: :lol:
 
Back
Top