Jinxz said:Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)
pff. vandaag traditioneel Chinees gegeten met m'n gezin en schoonfamilie (aziaten). DimSum is gruwelijk. Wij eten meestal bij Tai Wu in rotterdam... Mocht je er ooit eten, probeer de Ku Lo Kai (zoetzure kip). The shit!Jinxz said:Kijk een kenner. Wij gaan daar ook redelijk vaak eten.
Een aanrader is wel koreaans grillen, kijk eens:
![]()
Jammer dat er hier niet veel van die tentjes zijn. Zie in amsterdam wel eentje:
http://www.misskorea.nl/
Iemand daar ooit geweest?
Lekker hoor, welke gerechten zoal? Een favoriet?Dr Doggystyle":1p8s1men said:
Abc123":23j7ww4z said:Ramen noodles, wie eet ze nog meer? In Rotterdam zit er een zaak genaamd Set Noodle Hotspot die het verkoopt en het is er lekker.
Hier is het menu:
http://www.setcafe.nl/blog/2015/03/17/s ... le-hptpot/
Interessant, tijd om eens te gaan eten dan!Dr Doggystyle":1gl1kagg said:ik heb nu al een paar keer bij Amigu gegeten dankzij Hasan
ik moet zeggen het is echt heerlijk en een aanrader voor wie er nog niet gegeten heeft
Amigu is een Chinees Antiliaans Surinaams restaurant
Oranjelaan 41 || 2712 GB Zoetermeer || 0797503757