ElPancho
Shmup Veteran
- Joined
- Apr 11, 2008
- Messages
- 1,290
- Reaction score
- 0
Thanks guys gaat lukken met deze game.
En moeilijk is ie zeker maar das niet ze erg, doe ik er langer mee.
Oh, btw, niet dat mijn postbode Ronnie heet ..... :roll: Maar de game is via Ronnie Klok geïmporteerd, das wat ik bedoelde :|
En moeilijk is ie zeker maar das niet ze erg, doe ik er langer mee.
Oh, btw, niet dat mijn postbode Ronnie heet ..... :roll: Maar de game is via Ronnie Klok geïmporteerd, das wat ik bedoelde :|
















