What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ElPancho's games n stuff

Thanks guys gaat lukken met deze game.
En moeilijk is ie zeker maar das niet ze erg, doe ik er langer mee.

Oh, btw, niet dat mijn postbode Ronnie heet ..... :roll: Maar de game is via Ronnie Klok geïmporteerd, das wat ik bedoelde :|
 
pooyan":m2sp3jhx said:
Onno,

mooie aanwinst man, je bent volgens mij goed op weg met je cave collectie. Ik zit zelf nog te twijfelen aan deze game, schijnt erg moeilijk te zijn.

Idd hard as hell.
Galuda en DS zijn een oase van rust vergeleken bij deze game.
 
Heel bescheiden Onno, maar ziet er keurig uit :)
waar zijn de andere cabs... :roll:
 
almighty":10spqwmg said:
Heel bescheiden Onno, maar ziet er keurig uit :)
waar zijn de andere cabs... :roll:

Hehe, idd heel bescheiden. Ben de hele dag, gister, bezig geweest de elektriciteit aan te leggen zoals ik dat al een tijd wilde.
Toen dat klaar was de astro's knap op een rij gezet en dat sega ding op gehangen.
Vandaar dat ik na vele uren werk iets wilde posten, maar als ik de post terug zie komt het idd wel bescheiden over dat sega-signtje. :P

Andere 2 cabs staan hier (nog ff en dan is de 2de Awave er ook.)



en deze 2 uit de opslag gehaald net.




 
Echt vet die Donkey kong en Pac-man cab! 8)
Nooit verkopen deze kasten ze zijn echt uniek.

Echt respect met deze opstelling, als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker ff spieken :P
 
Wow! :roll:

een Donkey Kong!
hoe kom je daar dan aan?
waanzinnig...

die pac man plus ook super, zou er alleen een originele pac man marquee in doen, de sideart etc. zijn verder exact gelijk... ik weet iemand die er twee van zulke heeft liggen... 😉
 
Een tijdje geleden in de UK gehaald.

Ori Pacman marquee en reserve oranje t-molding is ook present.
Moet nog een hoop aan gebeuren, maar begin is er: ze zijn er.
 
*jaloers* Zag er in mei al indrukwekkend uit, maar nu helemaal gelikt! Die Pacman en Kong zijn coooool. Heb je nu nog wel ruimte voor je pinball?

Mijn volgende huis heeft een bredere trap :P
 
kikke Onno, ziet er top uit zo. En met een paar posters erbij is het helemaal af. Jammaer dat je alleen pics kunt posten, en geen geluid, moet overdonderend zijn.
 
Jeez wat zijn die 2 klassiekers onwijs vet Onno, echt zo leuk om daar een project van te maken 8)
Begint er echt wel bruut uit zien die kamer van je! Veel plezier man!! :D
 
Thx guys, Geinig zijn ze zeker die woodies.
Maar of ze ooit de game room halen .... die houd ik liever (op een pinball na) in candy-style.

Denk ik.

Over een hele tijd ga ik een consolekamer maken en daar zouden ze wel eens in terecht kunnen komen, scheelt ook 1 trap.

Voorlopig dus nog plek zat voor de pinball. Tis jammer dat het reviseren zo ongelovelijk lang duurt (met dank aan printplaten met accuzuur schade, die worden per milimeter tegelijk gereviseerd en dat duuuuuurt en dat duuuuurt)
Nou ja beter zo dan niet meer te maken.
 
Zit het iedergeval goed vast :lol:
Ziet er mooi uit zo Onno en geen DS? (of die komt op je andere AW)
 
DS kan pas wanneer de andere Awave er is.... horizontaal scherm....... 😉

Raiden IV maakt het wachten makkelijk.

En Hasan, de lijm .... normaal niet mijn ding. Bij mijn eigen dc pad hack heb ik het niet gedaan.

Maar deze pad ..... de richtingtoetsen, zoals je weet, vierkante milimeter werk.
Solderen is goed gelukt, de lijm zit er meer voor de zekerheid, het zag er zo kwetsbaar uit.
De andere toetsen waren big ....... die lijm zit er meer voor het "evenwicht" ..... :?

*ziet de foto nog even*

fuk best veel lijm ja .....
 
Back
Top