What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een dag niet gepost is een dag niet geleefd

Ratson":l7oneulg said:
ckong":l7oneulg said:
Cageman":l7oneulg said:
Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.

Goed plan.

Off topic, maar ook vrij irritant: als je een tekst hebt getyped, en je wilt er ergens een smiley tussen zetten, dan zet de forum engine de smiley altijd aan het eind van de tekst. Irritant.
Copy-Paste, nog steeds irritant dat wel ja.

Dat doe ik dan ook. Maar toch weer een voorbeeld van verouderd forum engine. 😉 (Kijk, deze wink gaat wel goed, want is aan het einde van de tekst). 😉

Tip: klik de smiley niet aan, maar teken 'm zelf. phpBB maakt er dan een smiley van. Ofwel, tik gewoon ; - ) (zonder spaties).

;-)

ja, dat werkt inderdaad. Dan ga ik alle smiley codes maar eens in mijn hoofd stampen. :)

:) Ik gebruik al smileys in de leesteken-vorm voor MSN en fora er een grafisch plaatje aan hingen, dus nog steeds typ ik de meest gangbare smileys en zie dan wel of het forum er een bijbehorend plaatje heeft (want je hebt redelijk wat varianten: :-) , :) , :o) en niet allemaal worden ze herkend).

Maar inderdaad, voor de wat exotischere smileys ben ik ook gedoemd om te klikken, want die codes kan je niet altijd verzinnen :P

Psykick":2tjmz7dn said:
En Hoppekee vanuit Ankara ;)

Ok, dan.. maar voor het weer ben je er niet naar toe gegaan, denk ik :-)

ankarac.jpg

Niet vergeten even langs Fantasy Land Arcade Center in Ankara te gaan , kan je SF4 op een Vewlix spelen !

Fantasy Land Arcade Center
Sakarya Caddesi, Kızılay, Ankara, Turkey
0 312 433 55 73
4 Vewlix side-to-side cabinets
1 new Turkish lira per game

:D

ne0":16yei741 said:
Bats? Batsen betekent hier wat anders....

Hahahaha! Hier betekent het niks verkeerds, hoor.

Back