A
Anonymous
Guest
Ratson":l7oneulg said:Copy-Paste, nog steeds irritant dat wel ja.ckong":l7oneulg said:Cageman":l7oneulg said:Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.
Goed plan.
Off topic, maar ook vrij irritant: als je een tekst hebt getyped, en je wilt er ergens een smiley tussen zetten, dan zet de forum engine de smiley altijd aan het eind van de tekst. Irritant.
Dat doe ik dan ook. Maar toch weer een voorbeeld van verouderd forum engine.