Abc123
TATE Mode Pilot
Beste Nozoms,
Ik heb sinds kort een Dreamcast, alleen is het probleem dat hij telkens de disc niet kan lezen. Halverwege het spel valt hij uit, omdat hij het niet kan lezen. De spellen bevatten zo goed als geen krassen, dus daar ligt het niet aan. Tevens heb ik een cd cleaner gebruikt, zonder enig resultaat. Is er iemand die weet wat het probleem is/kan zijn?
Als iemand hem zou kunnen maken, zou dat fijn zijn. Uiteraard tegen een vergoeding. Ik hoop dat een van jullie me hiermee kan helpen.
Ik heb sinds kort een Dreamcast, alleen is het probleem dat hij telkens de disc niet kan lezen. Halverwege het spel valt hij uit, omdat hij het niet kan lezen. De spellen bevatten zo goed als geen krassen, dus daar ligt het niet aan. Tevens heb ik een cd cleaner gebruikt, zonder enig resultaat. Is er iemand die weet wat het probleem is/kan zijn?
Als iemand hem zou kunnen maken, zou dat fijn zijn. Uiteraard tegen een vergoeding. Ik hoop dat een van jullie me hiermee kan helpen.