A
Anonymous
Guest
Yo gasten...
Zoals sommige van jullie al misschien gelezen hadden op segaforum.nl organiseren Robert (Segaonline) en ik een Dreamcast Event in december. Het zal plaatsvinden op EDIT: zondag 11 dec, in Putten!
Op dit 'evenement' zal er een beamer aanwezig zijn, een hoop vga boxen, systemlink met Virtual On: OT en F355 Challenge en meer! Natuurlijk zullen er wat tourneys gehouden worden voor games zoals SC, SF 3rd Strike etc etc. En de nodige shumps zullen ook zeker niet ontbreken
Hier graag inschrijven! Ik zou het op prijs stellen dudes!
http://www.segaonline.nl/dcevent.php
Zoals sommige van jullie al misschien gelezen hadden op segaforum.nl organiseren Robert (Segaonline) en ik een Dreamcast Event in december. Het zal plaatsvinden op EDIT: zondag 11 dec, in Putten!
Op dit 'evenement' zal er een beamer aanwezig zijn, een hoop vga boxen, systemlink met Virtual On: OT en F355 Challenge en meer! Natuurlijk zullen er wat tourneys gehouden worden voor games zoals SC, SF 3rd Strike etc etc. En de nodige shumps zullen ook zeker niet ontbreken
Hier graag inschrijven! Ik zou het op prijs stellen dudes!
http://www.segaonline.nl/dcevent.php