What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

DREAMCAST EVENT '05

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ken":2dx59rl2 said:
Hoe zit het nou met de plannen van 2006, want op het Segaforum lees ik een hoop gemor maar weinig concrete plannen..

Ik weet het niet .. eerlijk gezegd hou ik die topics niet meer in de gaten. Er zijn daar een aantal luitjes die blijkbaar toendertijd met het DC event het hadden over concurrentie dit en dat (SegaOnline versus Service Games or whatsoever) en er zou zogenaamd nog een beter event georganiseerd worden dan het DC Event wat Robert en ik in de planning hadden. Nou, tot op de dag van vandaag is er nog niks georganiseerd.

Meer info over de nieuwe meeting volgt snel. Robert en ik zijn beide aan het afstuderen op het moment (scriptie moet vrijdag ingeleverd zijn) dus na dat weekend ben ik ervan overtuigd dat er een degelijke minisite komt op SegaOnline ivm de BBQ :D
 
Back
Top