Marcosan30":3saci1tu said:cthulhu":3saci1tu said:Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem lelijk.
DLX":24jbj1fn said:Het is toch heerlijk om vol gas op die bullets in te vliegen of niet?
Marcosan30":oarped0w said:Ik wist het!!!!! Jij bent het; Sheldon![]()
sombetzki":1eusspli said:Ik houd mijn poot stijf. Je bent van harte welkom om in de nabije toekomst Dimahoo op de Naomi te spelen.
Marcosan30":kdczn65g said:Als je trouwens half zo intelligent bent als sheldon, zou ik het maar zien
als een compliment