What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dimahoo of Gigawing?

Dimahoo of Gigawing?

  • Dimahoo

    Votes: 8 50.0%
  • Gigawing

    Votes: 8 50.0%

  • Total voters
    16
Marcosan30":3saci1tu said:
cthulhu":3saci1tu said:
Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem lelijk.

Zo fixed :D :D :D zoek de aanpassing, hmm is er wel een aanpassing lol
 
Ja maar...ja maar...Raizing...

Tja, Gigawing is inderdaad mooier, maar de muziek vind ik wat aan de saaie kant.

Het betere spel van die twee is toch heel duidelijk Armed Police Batrider...o nee, die zat niet tussen de keuzes...
 
Het is toch heerlijk om vol gas op die bullets in te vliegen of niet?

Oh ja Salamander 2 vind ik ook heel cool :P
 
DLX":24jbj1fn said:
Het is toch heerlijk om vol gas op die bullets in te vliegen of niet?

Yep en daarom heb ik weer twee Cave spellen besteld om aan m'n verzameling toe te voegen...wil Dimahoo (en Gigawing) ook ooit nog kopen, maar eerst meer Cave.
 
Vind gigawing en mars matrix inderdaad meer op elkaar lijken met bullet reflect ed? Dimahoo nooit echt ingekomen dus ik zeg Gigawing, blijft een coole game. Giga cool.
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The horror!!!!!!!
 
Marcosan30":oarped0w said:
Ik wist het!!!!! Jij bent het; Sheldon :D

Je moest eens weten hoe vaak ik Sheldon genoemd ben...zelfs door m'n vrouw...
 
het lijkt erop dat het snode plan om ons (kamp GW) middels een poll de mond te snoeren is mislukt.
oftewel, hij heeft zich in zijn eigen poot geschoten. ik kijk uit naar lekker GW op de Astro bij zki te spelen.
 
En maar excuses vinden voor GigaWing he...GigaWing for ever!!!!!!!!!!!!!
 
Marcosan30":kdczn65g said:
Als je trouwens half zo intelligent bent als sheldon, zou ik het maar zien
als een compliment

Nee, meer bijna net zo autistisch...
 
Back
Top