What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

demonteren MVS cab

Als laatste tip, bedenk wel goed hoe je hem naar boven tilt. Ik bedoel naar welke kant het control panel gericht staat. Een beetje lullig als je er bijna boven achter komt dat je hem toch beter andersom naar boven had kunnen tillen. En qua tillen van cabs, the more the marrier. Succes. Nu willen we ook zeker een pic zien als ie bij jou daar boven eenmaal staat the schitteren.
 
haha ja ik was zeker van plan er een foto verslag van te maken.. deze epische queeste moet natuurlijk voor het nageslacht vastgelegd worden

ik weet dat het veel werk is.. maar ik heb het er voor over :) kan niet wachten tot hij op mijn kamer staat te schitteren en we er hard op kunnen gamen :p
 
Ben vorig jaar verhuisd en moest een flipperkast en een New Astro City naar zolder hebben, twee trappen op met beide één draai. Helaas konden beide apparaten niet de draai maken aangezien de trap naar zolder dusdanig een draai maakt in het begin, dat ik op de trap naar de eerste verdieping net een paar centimeter tekort kwam. Flipperkast heb ik de kopkast eraf moeten halen en dus ook alle bedrading moeten loshalen, pokkewerkje want er zitten wel erg veel draden in...uiteindelijk nog met 3 mensen naar boven gesjouwd. De Astro staat sindsdien in de woonkamer. Later nog een Astro gekocht (van Ronnie via Marktplaats), helemaal gedemonteerd en in stukjes naar boven gebracht.
Veel succes met de MVS kast als die niet echt goed te demonteren valt.

New Astro in delen:
SNAC_Part_2_Front.jpg

SNAC_Part_2_Side.jpg
 
Kan met een woody ook, maar dan heb je naast een schroevendraaier ook deze nodig:

B124161.jpg
 
volgens Ratson kan er behoorlijk wat gedemonteerd worden waardoor hij gewicht verliest en minder ernstige beschadigingen oploopt

ik wil de decoupeer voorlopig achterwegen laten :P
 
Cageman":1zrwufmo said:
Kan met een woody ook, maar dan heb je naast een schroevendraaier ook deze nodig:

B124161.jpg
:lol:

Zal prima gaan maar het monteren zal wel iets lastig worden 😉
 
he, die kast heb ik ook.
die hebben we met zn drieen naar boven getild, ook in de trap zat een draai.
Je kunt verwachten dat er hier en daar klaine beschadigingen te zien zijn na het naar boven brengen, ook aan de muur.
Dat ding was echt loeizwaar! Volgende keer (hij staat nog bij mn moeder) ga ik de monitor eruit halen.
Succes!
 
ja de monitor is echt het eerste wat ik eruit haal
ik werk in het weekend in een tv-hifi zaak.. en soms moet ik bij klanten nog zo'n oud bakbeest weghalen om er een nieuwe LCD neer te zetten.. die krengen lopen soms tegen de 80 kilo! (van die latere sony/philips modellen)
 
:-) Heb hier toevallig vorige week m'n oude Sony TV weggehaald. loei- en loeizwaar dat ding.
 
paar weken geleden nog door mn rug gegaan toen ik bij een bejaarde man een oude sony van een verhoging (boven mn hoofd) moest halen.. tering wat zijn die krengen zwaar

over twee weken heb ik mn laatste tentamen.. daarna komt het tijdperk van de MVS!
 
hij is er

DAMN wat is dat ding zwaar.. hij is een keer op mn teen terecht gekomen en die klopt nu als een malle!

hij staat nu werkend en wel in de garage thuis.. maar hem op mijn kamer in Maastricht krijgen wordt echt een groot probleem

qua gewicht ga ik hem zover mogelijk uit elkaar halen (scherm, glasplaat, marquee, MVS, voeding) en dan proberen hem omhoog te krijgen
wordt echt een episch gevecht tegen de zwaartekracht
 
Xtincthed":73rupsb4 said:
wordt echt een episch gevecht tegen de zwaartekracht

Beter kun je het niet uitdrukken. Kijk uit met je teen.. ik had laatst ook zo'n voorval. Als het gaat ontsteken: voet in een bak met water en soda.

Wel gaaf dat 'ie er nu is. Veel succes met demonteren. Ik vind dat altijd wel leuke klusjes.
 
haha Jarno heeft NIKS tegen Ted vd Parre.. die heb ik al gesmst dus die komt helpen ;)

mn teen is alleen wat dik, niks kapot of ontstoken dus het valt mee

Samurai Shodown 5 heeft al flink wat uren gemaakt :D



de cab is best wel ge"customized" heb ik ontdekt.. ik zal er eens wat foto's van maken hoe het binnenwerk eruit ziet.. misschien dat jullie tips hebben over hoe ik het uit elkaar kan halen
 
Back
Top