Hey,
ik ben nieuw en ben nog echt een noob op het gebied van arcade-gaming / kasten.. ben al wel een flinke tijd bezig met het verzamelen van games (voor NES en playstation), maar begeef me binnen kort voor het eerst in de wereld van de Neo Geo
Ik ga deze MVS aanschaffen:

nu is mijn grote vraag.. kan ik deze cab demonteren zodat ik hem een paar trappen omhoog op mijn kamer kan zetten?
heeft iemand daar ervaring mee en tips hoe ik dit kan doen? want door het trappengat wordt erg moeilijk + de kans op beschadiging is dan gigantisch
ik ben nieuw en ben nog echt een noob op het gebied van arcade-gaming / kasten.. ben al wel een flinke tijd bezig met het verzamelen van games (voor NES en playstation), maar begeef me binnen kort voor het eerst in de wereld van de Neo Geo
Ik ga deze MVS aanschaffen:

nu is mijn grote vraag.. kan ik deze cab demonteren zodat ik hem een paar trappen omhoog op mijn kamer kan zetten?
heeft iemand daar ervaring mee en tips hoe ik dit kan doen? want door het trappengat wordt erg moeilijk + de kans op beschadiging is dan gigantisch