What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA in NL, building the ultimate racer...

Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.

Ben wat id lak ah zetten, stukje bij beetje, en elk klein stapje lijkt een mijlpaal. Heerlijk aankloten, love it!
 
Trailblazer":2x0wh1wl said:
Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.

Ben wat id lak ah zetten, stukje bij beetje, en elk klein stapje lijkt een mijlpaal. Heerlijk aankloten, love it!

Exactly! Gotta love it!
 
Trailblazer":3w4mop7n said:
Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.

Ben wat id lak ah zetten, stukje bij beetje, en elk klein stapje lijkt een mijlpaal. Heerlijk aankloten, love it!

F*ing amen!
De Sega racers zijn een genot om aan te werken.
 
Jinxz":2wsxr6qh said:
Trailblazer":2wsxr6qh said:
Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.

Ben wat id lak ah zetten, stukje bij beetje, en elk klein stapje lijkt een mijlpaal. Heerlijk aankloten, love it!

F*ing amen!
De Sega racers zijn een genot om aan te werken.
+1. Beste cabs ooit gemaakt.
 
Iemand ervaring met het aansluiten van de speaker onder de seat? Hij doet het wel als ik em de amp vd zij boxen plug maar niet op de board plug. Low pas filter problem?
 
Daytona staat op zolder..... Naast dr zuster... Hoe vet is dat dan....

Helemaal uit elkaar en weer in elkaar 2,5 uur... Zo foto maken. Buurman is mijn held... Kapot...
 
Ah dus daar gaat al het moois heen de laatste tijd :mrgreen:
Nog wel een kleine tip; blijf je wel uit de buurt van de avatar van farian 😉
 
Inmiddels weer stapje verder. En een stapje terug...

Mbt the latter, mijn kut kat heeft gisteren een aantal onderdelen beschouwd als zijnde speelgoed... Één monitor mount minder... moet ergens liggen maar ze rust nu op tapebindings (de monitor dan, de kat hangt aan zn achterpoten voor het keukenraam in de verkoop).

Vooruit ook wat stapjes... nwe gegalvaniseerde metaalschroeven gehaald en plastic beschermkapjes van zwart rubber er over heen... zeer netjes nu.... Verder seatgliders gepolijst en met teflonspray gesmeerd. Soepel maar toch stroef ivm missing positioningbar vd seat. Werkt echt great en seat blijtt goed instelbaar. Nog een extra cooling fan geïnstalleerd tegen mobo en vastgezet zodat seat kan achteroverklappen zonder widerstand.
 
Netjes dude! Wanneer ga je de spoiler en neon voor onder de kast doen? 8)

En je moet katten ook niet in de kamer laten als je bezig bent met een kast, ik heb dan altijd een no-cats-allowed policy 😉
 
Back
Top