Trailblazer
1CC Aspirant
Double
Trailblazer":2x0wh1wl said:Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.
Ben wat id lak ah zetten, stukje bij beetje, en elk klein stapje lijkt een mijlpaal. Heerlijk aankloten, love it!
Trailblazer":3w4mop7n said:Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.
Ben wat id lak ah zetten, stukje bij beetje, en elk klein stapje lijkt een mijlpaal. Heerlijk aankloten, love it!
+1. Beste cabs ooit gemaakt.Jinxz":2wsxr6qh said:Trailblazer":2wsxr6qh said:Zo dan... nu weet ik weer wat een vd mooiste elementen van onze hobby is, het cabklussen. Even drie keer het dash eruit gehaald aangezien ik wat wilde inkleuren. Alles moest los toen ik op de helft was anders kwam ik niet bij het betreffende onderdeel. Sega is qua dat betreft wel heel eerlijk want alles past maar op 1 manier. Ze heeft dan ook geen geheimen meer voor me, aangezien ik nu zowat elk onderdeel en elk schroefje in mn hand heb gehad.
F*ing amen!
De Sega racers zijn een genot om aan te werken.