https://www.facebook.com/arcadeeindhoven
http://thump.vice.com/nl/photos/opening-arcade-967
Op de plek op het Stratumseind in Eindhoven waar voorheen café De Stunt zat, komt een nieuwe club: Arcade. De nieuwe club is een initiatief van Ralph van Bokhoven en Eric Basstein, die nu nog club Kitsch – eveneens op het Stratumseind – runnen. Arcade ligt weliswaar in het verlengde van Kitsch, maar is groter van opzet.
De club in het voormalige pand van café De Stunt moet zeshonderd mensen kunnen herbergen.
En er staat een Daytona USA twin, Naomi Universal met SNK vs Capcom en een Time Crisis cab. 8)
http://thump.vice.com/nl/photos/opening-arcade-967
Op de plek op het Stratumseind in Eindhoven waar voorheen café De Stunt zat, komt een nieuwe club: Arcade. De nieuwe club is een initiatief van Ralph van Bokhoven en Eric Basstein, die nu nog club Kitsch – eveneens op het Stratumseind – runnen. Arcade ligt weliswaar in het verlengde van Kitsch, maar is groter van opzet.
De club in het voormalige pand van café De Stunt moet zeshonderd mensen kunnen herbergen.
En er staat een Daytona USA twin, Naomi Universal met SNK vs Capcom en een Time Crisis cab. 8)


