What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Club Arcade , Eindhoven

Milspex

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 27, 2013
Messages
702
Reaction score
1
Location
Eindhoven
https://www.facebook.com/arcadeeindhoven
http://thump.vice.com/nl/photos/opening-arcade-967

Op de plek op het Stratumseind in Eindhoven waar voorheen café De Stunt zat, komt een nieuwe club: Arcade. De nieuwe club is een initiatief van Ralph van Bokhoven en Eric Basstein, die nu nog club Kitsch – eveneens op het Stratumseind – runnen. Arcade ligt weliswaar in het verlengde van Kitsch, maar is groter van opzet.

De club in het voormalige pand van café De Stunt moet zeshonderd mensen kunnen herbergen.

En er staat een Daytona USA twin, Naomi Universal met SNK vs Capcom en een Time Crisis cab. 8)
 
Ik heb het geluk gehad om een kijkje te mogen nemen in The Arcade tijdens de verbouwing. Ralph en Eric zijn echt guys met hun arcade hart op de goede plek.
Waar in de wereld vind je een knetterharde Dance/Trance club waar een Daytona USA meer recht heeft op de ereplek op het podium dan de bezoekers :)
Top tent, top idee.

Hier wat picas:
daytona_a.jpg

daytona_b.jpg

Zelfs de DJ staat achter een rij met tabletops:
dj_booth.jpg
 
Degene die raadt wie die Daytona USA aan deze club heeft geleverd gaat door voor de koelkast ;)
 
Jullie gaan niet door voor de koelkast, mannen! Nog even verder raden :)
 
Mega vet idee maar is het wel verstandig? bier knoeien op cabs etc lijkt mij toch gevaarlijk?

Oh en waar de fuck is de ITG/DDR-machine? Die hoort echt wel echt bij IMO
 
Cageman":1llzqfjh said:
Jullie gaan niet door voor de koelkast, mannen! Nog even verder raden :)

Gelukkig...had ik toch geen ruimte meer voor.
 
ChapDDR":2rx45imi said:
Mega vet idee maar is het wel verstandig? bier knoeien op cabs etc lijkt mij toch gevaarlijk?

Dat was het eerste dat ik dacht toen ik de foto's zag. 8)
 
Milspex":2u169166 said:
ChapDDR":2u169166 said:
Mega vet idee maar is het wel verstandig? bier knoeien op cabs etc lijkt mij toch gevaarlijk?

Dat was het eerste dat ik dacht toen ik de foto's zag. 8)

Oplossing: Anti-knoei drinkbekers met rietjes :P
 
Het is nog steeds niet goed geraden. En toch is het wereldje maar klein :)

Tip: de eigenaar van deze Daytona USA twin is een begenadigd zanger.
 
2 druppels water:
conchita_wurst.jpg
 
Marcosan30":314zn4kn said:
Hasan de geweldige?

Die foto maakte het wel heel erg makkelijk. 2 druppels water in every way :mrgreen: :mrgreen:
 
Hahahahahaha!

Marcosan30 wint een koelkast! Maar heeft het ook 1 keer verkeerd geraden :mrgreen:
 
Back
Top