What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
USD 44,- Volgens Fannie van Excellent. Producten op hun website zijn vaak hoger geprijst. Retail prijzen misschien?

goatboy":27bzp3q0 said:
Ga maandag m'n bestelling bij excellent plaatsen. Hieronder staat een lijst van mensen die interesse in een cart hadden. Als je dit ziet antwoord hier of PM me dan even of je op de lijst wil blijven of wil worden toegevoegd.

USD44,- per stuk (heb een paar weken geleden gechecked maar zal nog wel hetzelfde zijn)

Groet, Henk.

Henk,

zet mij maar op de lijst voor 1x NeoGeo 100-in-1.

Begrijp dus dat er een prijslijst is die anders (lees lagere prijzen) heeft dan op de website? Wie kan die mij toesturen?

De order is compleet! Allemaal bedankt. Hier kan een slotje op.

Jullie krijgen allemaal een PM later van de totaalkosten (products, shipping EMS, shipping Nederland, paypal fee). Dit klinkt erger dan het is. :) Dit kun je dan overmaken op mijn rekening of Paypal.

Alles kom met EMS vanuit China dus kan er deze week al zijn. (Als de douane meewerkt dan) 😉

Tnx, Henk.

misschien handig om dit topic nog open te houden voor het geval dat iemand nog vragen heeft? :)

Staan echt bizar veel hyper super KOF unique extra turbo boot edities van games op die cart, en kwaliteit van die boots uit China vond ik ook altijd matig. Toch allemaal viel spass met de cart, maar een mooie MVS collectie opbouwen geeft echt veel meer voldoening. That's a promiss!

Vandaar ook de prijs. 😉 Leuke manier om alle games met echte hardware uit te proberen. Geen enkele publisher verdient nu toch nog geld aan MVS games. Alleen de Chinezen met boots maar die copieren toch alles. (wil niemand beledigen maar het is de waarheid) :P

Hoe goed doen de games het. Is het echt dat je totaal geen verschil merkt?
Wat betreft de bootleg extra special editions, kan ik me voorstellen dat die misschien niet helemaal 100% zijn, maar de gewone versies, zijn die echt 100% qua beeld, geluid en controls?
Heb net Mark of the wolves aangeschaft, maar dit lijkt me een beter optie. :lol:

Ben zelf ook niet echt een neogeo freak en zou maar een paar orginele spelen zelf kopen, rest veel fighters en niet mijn ding.
En dan voor een prijs als deze, mij hoor je echt niet klagen :lol:

Update-je, De hele handel staat al sinds 3 juli bij customs. (Grom!) :x

Alles is binnen. :D

Jullie krijgen binnenkort (waarschijnlijk morgen) een PM met het totaalbedrag en andere data. Heb net even 1 geprobeerd met mijn MVS MV-1FZ mobo met JP bios en werkt perfect! Moet de 200 pcb feet nog even verdelen want alles zit helaas in 1 zak incl. schroefjes. :? U hoort van mij.

- Henk.

goatboy":ak4zwtgr said:
Alles is binnen. :D

Alvast bedankt, Henk. Mocht je nog niet alle PCB voetjes verdeeld hebben; ik lust er ook wel een paar :)
Ik hoor wel of je er nog wat over hebt, en wat dat dan moet kosten.

Ahoud":2aelixw4 said:
Alvast bedankt, Henk. Mocht je nog niet alle PCB voetjes verdeeld hebben; ik lust er ook wel een paar :)
Ik hoor wel of je er nog wat over hebt, en wat dat dan moet kosten.

Dat komt wel goed Ahoud. En als alles een beetje vlot loopt hoop ik alles nog deze week te versturen.

Goed geregeld allemaal... zou je morgen de rekening kunnen sturen? Ben namelijk vanaf morgen 2 weken op Samos om mijn blanke huid wat bij te tinten... Ik vind het lullig als je twee weken op je geld moet wachten.

Back