A
Anonymous
Guest
USD 44,- Volgens Fannie van Excellent. Producten op hun website zijn vaak hoger geprijst. Retail prijzen misschien?
goatboy":27bzp3q0 said:Ga maandag m'n bestelling bij excellent plaatsen. Hieronder staat een lijst van mensen die interesse in een cart hadden. Als je dit ziet antwoord hier of PM me dan even of je op de lijst wil blijven of wil worden toegevoegd.
USD44,- per stuk (heb een paar weken geleden gechecked maar zal nog wel hetzelfde zijn)
Groet, Henk.
Raak er wel aan gewendgoatboy":cdbst307 said:Update-je, De hele handel staat al sinds 3 juli bij customs. (Grom!) :x
goatboy":ak4zwtgr said:Alles is binnen.![]()
Ahoud":2aelixw4 said:Alvast bedankt, Henk. Mocht je nog niet alle PCB voetjes verdeeld hebben; ik lust er ook wel een paar
Ik hoor wel of je er nog wat over hebt, en wat dat dan moet kosten.
goatboy":2nqkt8tq said:Dat komt wel goed Ahoud. En als alles een beetje vlot loopt hoop ik alles nog deze week te versturen.