Hey,
Ik heb dus vandaag de sega naomi cab, die bij ne0 in de schuur stond, van hem overgenomen. Na een hele dag poetsen (Met dank aan mijn zusje die meehielp, omdat ze van mij MLP Fighting is Magic erop mocht zetten) en in elkaar zetten is dit het resultaat:


Het controle paneel moet alleen nog 6 button worden en er moet nog wat artwork her en der komen. Ik wil hem misschien een nieuwe paintjob geven maar ik wil hem liever gewoon restaureren. Als iemand tips heeft voor het restaureren van deze cab, ze zijn erg welkom
Ik heb dus vandaag de sega naomi cab, die bij ne0 in de schuur stond, van hem overgenomen. Na een hele dag poetsen (Met dank aan mijn zusje die meehielp, omdat ze van mij MLP Fighting is Magic erop mocht zetten) en in elkaar zetten is dit het resultaat:


Het controle paneel moet alleen nog 6 button worden en er moet nog wat artwork her en der komen. Ik wil hem misschien een nieuwe paintjob geven maar ik wil hem liever gewoon restaureren. Als iemand tips heeft voor het restaureren van deze cab, ze zijn erg welkom
