What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bleedingviolin : Ricepuppet

Gister avond heb ik de Hello Kitty 360 kado gegeven.....*trommel geroffel* En m'n vriendin was er super blij mee :D.

Dus nogmaals Rice, bedankt!

Side-note: semi-reclame voor Rice. Als je graag een unieke 360 wilt en zelf een idee hebt kan dat natuurlijk ook. In het geval van de Hello Kitty 360 heb ik eerst het ontwerp gemaakt in photoshop; en dit heeft Rice werkelijkheid gemaakt.
 
thanx voor de info man, dacht dat je mischien ook spuitbussen gebruikt of van die revell potjes voor kits.
 
Robert":b462hu82 said:
Gister avond heb ik de Hello Kitty 360 kado gegeven.....*trommel geroffel* En m'n vriendin was er super blij mee :D.

Dus nogmaals Rice, bedankt!

Side-note: semi-reclame voor Rice. Als je graag een unieke 360 wilt en zelf een idee hebt kan dat natuurlijk ook. In het geval van de Hello Kitty 360 heb ik eerst het ontwerp gemaakt in photoshop; en dit heeft Rice werkelijkheid gemaakt.

Hehe, mooi om te horen. Was al bang dat ze het niks zou vinden. Hoewel, meisjes vinden roze altijd goed.

ZiEk":b462hu82 said:
thanx voor de info man, dacht dat je mischien ook spuitbussen gebruikt of van die revell potjes voor kits.

Ik gebruik ook spuitbussen, maar geen Revell verf, dat is echt '80's.
 
more blood for the people,,,,deze is heel mooi!!
Verkoop je dit soort dingen ook?
(weet niet eens hoe je het noemt)
 
Redneck":bhfztqdk said:
more blood for the people,,,,deze is heel mooi!!
Verkoop je dit soort dingen ook?
(weet niet eens hoe je het noemt)

More blood for the Crowd denk ik? (de foto)

Ik 'verkoop' mijn diensten inderdaad. Zie de beginpost :)
 
Hey Rice, ziet er allemaal erg strak uit alleen ik vraag me af wat er gebeurt als je een 360 zo'n mooie paintjob geeft en it breaks down on you en deze moet naar Microsoft voor repair. Pikken ze dat en krijg je dan dezelfde retour of ben je dan fucked?

Keep up the good paint jobs!
 
Baki":3j5u3ah3 said:
Hey Rice, ziet er allemaal erg strak uit alleen ik vraag me af wat er gebeurt als je een 360 zo'n mooie paintjob geeft en it breaks down on you en deze moet naar Microsoft voor repair. Pikken ze dat en krijg je dan dezelfde retour of ben je dan fucked?

Keep up the good paint jobs!

Ik verbreek geen garantiezegels als ik aan het werk ben, dus ze kunnen er niks over zeggen, ik maak de Xbox ook niet 'open', maar kom wel overal bij om het netjes te maken.

Ik ken verder MS hun return policy niet, maar het lijkt mij vrij logisch dat je dezelfde Xbox terug krijgt, aangezien hij van jou is.
 
Back
Top