Psykick":2pqg5c94 said:Ik vind deze veel te druk, komt de character art niet ten goede.
Voor de rest altijd respect voor je werk!
Da Dude":3sv01yhm said:Die vind er mooi gelukt.
Vette Kong op de NES
Da Dude":3g0q0sad said:De controller mag nog wel iets meer. Maar kong met de kleuren is mooi gevonden
Ik had eerst hetzelfde silhouet van Kong erop gezet, maar ik vond het niet mooi. Dit is simpeler en past er meer bij.
ElPancho":3tgcv3df said:
Da Dude":288zxfnw said:Is dat thuis?