Marcooled_79
Arcade Local
Inmiddels aardig wat posts gelezen - goede info hier! Er valt flink wat af te wegen voordat een eerste cab gekozen is
...en daar komt uitdaging 1: hoewel ik sommige cabs mooier vind dan anderen, denk ik dat het verstandiger is om een (eerste) cab te kiezen o.b.v. wat je er mee wilt doen i.p.v. de vormgeving. :idea:
Ik wil iig een MVS-mobo, maar wellicht later ook iets anders (maar twijfel over omzetten Jamma -> JVS). Liefst 2 player (maar 4 of 6 button?). Scherm roteren denk ik niet veel te doen (ik denk vooral 'horizontale' games te spelen). Ik snap dat dit geen playstation is
maar het hoeft voor mij ook niet mega-technisch te worden.
Waar moet een noob verder zoal aan denken (stroomverbruik, afmeting, gewicht, wat voor screen, ...). Wat zijn jullie aanbevelingen/ervaringen? Thanks!
p.s. sorry voor zoveel noob-vragen :lol:
Ik wil iig een MVS-mobo, maar wellicht later ook iets anders (maar twijfel over omzetten Jamma -> JVS). Liefst 2 player (maar 4 of 6 button?). Scherm roteren denk ik niet veel te doen (ik denk vooral 'horizontale' games te spelen). Ik snap dat dit geen playstation is
Waar moet een noob verder zoal aan denken (stroomverbruik, afmeting, gewicht, wat voor screen, ...). Wat zijn jullie aanbevelingen/ervaringen? Thanks!
p.s. sorry voor zoveel noob-vragen :lol: