Psykick
Loop Survivor
Ik heb het de laatste tijd echt extreem druk met teveel dingen tegelijk, dus wilde jullie alvast bij deze enorm veel succes wensen met deze editie van het RGE. Ik weet dat het enorm veel tijd, moeite en commitment vergt om zoiets in goede banen te lijden, petje af en mijn oprechte respect voor degene die het realiseren. Dit is de climax van een jaar lang voorbereiden en werken in je vrije tijd voor nop, ik hoop dat jullie er een vet event van maken!
Ook iedereen die vanuit ons forum het event gaat bezoeken wens ik enorm veel plezier en een gezellige tijd toe!
Ik had jullie graag in persoon even de hand geschud, maar ik kan er helaas niet bij zijn, maar als het goed is zie ik de meeste wel ergens in oktober
Have fun!!
Ook iedereen die vanuit ons forum het event gaat bezoeken wens ik enorm veel plezier en een gezellige tijd toe!
Ik had jullie graag in persoon even de hand geschud, maar ik kan er helaas niet bij zijn, maar als het goed is zie ik de meeste wel ergens in oktober
Have fun!!