What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

dexx":2j7lhc0o said:
Gyruss":2j7lhc0o said:
heb je trouwens juille afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item? :D

jazeker, al is die niet van mij.. vond het een leuk item, heb er dan ook met een vette grijns naar gekeken :mrgreen:
Hij is wel van mij

*trots*

:D
 
Cageman":33ccsjyu said:
dexx":33ccsjyu said:
Gyruss":33ccsjyu said:
heb je trouwens juille afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item? :D

jazeker, al is die niet van mij.. vond het een leuk item, heb er dan ook met een vette grijns naar gekeken :mrgreen:
Hij is wel van mij

*trots*

:D

:mrgreen: echt een mooi beestje, ga ik zeker proberen :D
 
Helaas, geen DWDD vanavon. Misschine op een andere avond deze week.


Maar morgen komt BNN Today (radio) wel een feature doen bij Beeld en Geluid over RGE. En donderdag geeft radio 538 (Mark Labrand) kaartjes weg, tijdens hun reguliere game onderdeel (? nooit van gehoord, zal wel).

En een leuk stukje over bliepjes: http://www.vpro.nl/lees/gids/extra/chiptunes.html
 
OH ja, bijna vergeten. Voor de Eurocade bezoekers (daarbij is met name de Arcadehal bedoeld in theater 2) is er een speciaal afgeschermd deel van de barlocatie bij Beeld en Geluid. Dan kun je lekker onder gelijkgestemden ouwehoeren. Deze ruimte is niet vrij toegankelijk, je moet bekend zijn als 'speciale Eurocade bezoeker'. Van een aantal van jullie weet ik wel of je komt of niet en ik zal zorgen dat je op die lijst staat.

Echter, ben je niet zeker of je komt, of weet je niet zeker dat dit bij mij bekend is, meld dit dan toch even in een PM. Sta je éénmaal op de lijst, dan is er niets aan de hand.

Dat wil niet zeggen dat het drinken gratis is, hoor!!!!! LOL
 
ckong":249upxko said:
OH ja, bijna vergeten. Voor de Eurocade bezoekers (daarbij is met name de Arcadehal bedoeld in theater 2) is er een speciaal afgeschermd deel van de barlocatie bij Beeld en Geluid. Dan kun je lekker onder gelijkgestemden ouwehoeren. Deze ruimte is niet vrij toegankelijk, je moet bekend zijn als 'speciale Eurocade bezoeker'. Van een aantal van jullie weet ik wel of je komt of niet en ik zal zorgen dat je op die lijst staat.

Echter, ben je niet zeker of je komt, of weet je niet zeker dat dit bij mij bekend is, meld dit dan toch even in een PM. Sta je éénmaal op de lijst, dan is er niets aan de hand.

Dat wil niet zeggen dat het drinken gratis is, hoor!!!!! LOL

ah, handig :) en gezellig
 
Hoi:

Abc123
cthulhu
vwbabe84
michelze
Asure
dexx
Sphere
ZiEk
MarioSanches
studentzki
marcosan30

Ik zou graag jullie real-life naam hebben, voor de gastenlijst. Mocht je komen, dan heb je toegang tot de eurocade-bar en ook voor de filmvertoning na sluitingstijd. Zou je die kunnen PM'en?
 
ckong":3brm6puw said:
Hoi:

Abc123
cthulhu
vwbabe84
michelze
Asure
dexx
Sphere
ZiEk
MarioSanches
studentzki
marcosan30

Ik zou graag jullie real-life naam hebben, voor de gastenlijst. Mocht je komen, dan heb je toegang tot de eurocade-bar en ook voor de filmvertoning na sluitingstijd. Zou je die kunnen PM'en?

wat jij wil joh :)

PM!!
 
De press setup is voor het BNN interview.. 8)

BNN.jpg
 
Ik ben zaterdag van de partij en ga in stijl! 8) ;)
1262703_593341974037740_1119416535_o.jpg
 
Thanks voor de uitnodiging...you've got mail.
Ben trouwens te herkennen aan m'n Waku Waku 7 Makaitaitei Fernandeath shirt:
LbBDC.jpg
Tot zaterdag!

Edit: en ook tot zondag!
 
Op dit moment staan er 45 cabs (!) in de 2 opslagruimtes van het Beeld en Geluid gebouw.

Nog 6 te gaan en we zijn compleet! 8) 8)

Thanks 2 iedereen die games geleverd heeft, zonder jullie zou er geen evenement zijn!

IMAG6488.jpg
 
Ze worden uiteraard volledig gevuld met handhelds, controllers en zeldzame games/systems. :)
 
ckong":2s4j5du2 said:
Hoi:

Abc123
cthulhu
vwbabe84
michelze
Asure
dexx
Sphere
ZiEk
MarioSanches
studentzki
marcosan30

Ik zou graag jullie real-life naam hebben, voor de gastenlijst. Mocht je komen, dan heb je toegang tot de eurocade-bar en ook voor de filmvertoning na sluitingstijd. Zou je die kunnen PM'en?
PM!
 
Back
Top