What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Precies. Gewoon allemaal aanschuiven aan de tepanyaki. Leuke foto, met alle nozomi-leden in een kimono :-)
 
Gast, het is een all you can eat toko. De enige voorschriften die ik stel is deodorant, stelletje stinkberen!

hahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De Japanner hier in Arnhem moet je wel gepast gekleed, of je krijgt allemaal een kimono. daarom dat ik het vroeg.
 
errr...heb net afgebeld.
had er erg veel zin in maar er zijn zaken die nu ff voor gaan.
balen dat ik al dat moois niet ga zien nou en geen biertje kan doen met jullie.
veel plezier allemaal in ieder geval.
maar dat zal wel lukken denk ik.
 
Psykick":2vchjcia said:
Die andere plannen kunnen nooit zo leuk zijn als dit ;)

+1000

Maar de harde kern zal niet verzaken. Nog even en dan zullen de wijzen uit het Oosten naar de andere kant van 0031 afreizen. Auto volgeladen met goedgemutste gamers en handel voor diverse mensen. :D

We hebben er zin in. :D
 
Geldgebrek en belangrijker geen vervoer.
Hier ben ik echt ziek van want had me er wel op verheugd. Als iemand nog langs dordrecht komt onderweg naar den haag: 0615689882
Geld kan ik wel regelen, vervoer niet.
Life sucks when you miss out on the fun :(
 
Inderdaad super vette dag jongens, mooi weer en relaxte mensen. Veel dank aan Hasan en Pascal die alles hebben opgezet, top geregeld allemaal. Moeten we zeker snel nog een keer doen!!
 
Allemaal hartstikke bedankt voor een topdag, jongens. Met name Has en Pas voor alle moeite.
+1K voor cageman omdat die me nog op het laatste moment meenam en ik dus niks heb gemist. Echt supertof!

Groeten terug van het vrouwtje jongens
 
Het was een waanzinnige dag! Tip voor members of the month: Hasan en Pascal :-)

Geen dank, Ratson. My pleasure ;-)
 
To All, idd super gegaan allemaal, was echt erg leuk om met Has te doen allemaal 8)

(behalve 1 klein dingetje dan... het potmetertje om te gassen in de racecab bij mij thuis...)

Je begrijpt al dat ik zo niet kon gaan slapen, ik heb m meteen even vervangen zojuist, en... gassen als de brandweer!!!! :D :D

Tnnx aan iedereen die er was!!!
 
Dit was inderdaad een topdag. Lekker gegamed, veel geouwehoerd, heerlijk gegeten (bedankt Ken, voor de lekkere dingen die je hebt uitgezocht) en wat leuke klassieke marquees gescoord.

Kortom, veel dank aan Has en Pas (klinkt leuk zeg). Hopelijk hebben de thuisblijvers nu zoveel spijt dat ze er de volgende keer wel bij zijn. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
 
Ja spijt, natuurlijk wel :)
Fijn te horen dat het een geslaagde dag was. Maar waar ik benieuwd naar ben, heeft er iemand nog mooie cab of andere dingen gescoord gisteren? :)
 
joeks":6fygo139 said:
Ja spijt, natuurlijk wel :)
Fijn te horen dat het een geslaagde dag was. Maar waar ik benieuwd naar ben, heeft er iemand nog mooie cab of andere dingen gescoord gisteren? :)

ofwel, wat is er nog over :?:

Kunnen jullie een lijstje maken wat er nog in de verkoop is :?:
 
Boyz, het was werkelijk een super dag!!! Hulde aan het organisatie comité want het zat echt helemaal top in elkaar! Nogmaals dank Hasan en Pascal vd sublieme dagindeling en -verzorging!!! Verder erg leuk om iedereen (eindelijk) te leren kennen!

Dit moeten we snel overdoen!!!!!
 
Heb me gisteren ook super vermaakt! Allemaal bedankt voor deze topdag jongens. De setup van Hasan en Pascal was ook tof om te zien (beleven). Nog bedankt voor de gastvrijheid! Die atoomkelder was trouwens best wel creepy als ik er over nadenk maar een leuke extra. En ik heb in tijden niet meer zoveel gegeten als gisteren bij de Japanner. Stond op knappen man! :)

Thumbs up voor Has en Pas!
 
Helemaal met iedereen eens. Hasan en Pascal heel erg bedankt voor deze dag.
Gamen ouwehoeren en eten. Super. jammer dat het voorbij is.

Die Megaloo. WAT EEN DING. echt enorm gaaf. op de foto's was die al imposant. Maar zo in je kamer wauw.
Wat mij ook opviel is dat iedereen toch weer anders tegen arcade gaming aankijkt/beleeft, en wat een verschillende soorten setups iedereen thuis heeft.

Hasan ook bedankt voor de selectie bij de japanner. Zoveel soorten sushi.

Hier de foto's van me GSM (ik heb geen flitser erop, dus niet alles is even scherp).

2011-05-01%2011.23.52.jpg

2011-05-01%2012.14.41.jpg

2011-05-01%2012.41.35.jpg

2011-05-01%2013.18.23.jpg

2011-05-01%2013.34.01.jpg

2011-05-01%2013.34.15.jpg

2011-05-01%2014.44.26.jpg

2011-05-01%2014.44.54.jpg

2011-05-01%2014.46.55.jpg

2011-05-01%2014.47.17.jpg

2011-05-01%2014.47.38.jpg

2011-05-01%2014.48.48.jpg

2011-05-01%2015.18.29.jpg

2011-05-01%2015.18.54.jpg

2011-05-01%2015.23.52.jpg

2011-05-01%2015.24.52.jpg

2011-05-01%2015.25.03.jpg

2011-05-01%2016.37.31.jpg

2011-05-01%2015.54.39.jpg

2011-05-01%2016.38.02.jpg

2011-05-01%2017.08.55.jpg

2011-05-01%2016.38.11.jpg

2011-05-01%2017.09.05.jpg

2011-05-01%2017.49.12.jpg

2011-05-01%2018.03.25.jpg

2011-05-01%2018.03.25.jpg

2011-05-01%2018.03.37.jpg

2011-05-01%2018.03.47.jpg

2011-05-01%2018.04.16..jpeg
 
Wow leuk man, de eerste kiekjes zijn er ;-)

We zullen ook de foto's even checken en posten als we die van de fotograaf gekregen hebben.

@joeks & Cotje:
Hebben we meteen een leuk overzichtje van de items die we nog hebben voor diegene die er niet
bij konden zijn, maar wel interesse hebben in spul wat nog up for grabs is.
 
Back
Top