Gast, het is een all you can eat toko. De enige voorschriften die ik stel is deodorant, stelletje stinkberen!
Psykick":2vchjcia said:Die andere plannen kunnen nooit zo leuk zijn als dit![]()
joeks":6fygo139 said:Ja spijt, natuurlijk wel
Fijn te horen dat het een geslaagde dag was. Maar waar ik benieuwd naar ben, heeft er iemand nog mooie cab of andere dingen gescoord gisteren?![]()




























