What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade locaties

Previously located in Acton, The Heart of Gaming will move to West 12 Shopping Centre in Shepherd's Bush soon.
It's very close to central London and easily reachable by tube.

Maar weer even een rondje leuren naar nieuwe lokaties. Van de week heb ik een Duits klein museum kunnen toevoegen aan de lijst, hebben wij in Duitsland nog meer arcades? Met name in Oost Duitsland heb ik barweinig op de kaart staan. Is er niets in Berlijn en omstreken dat iemand weet? Misschien Hamburg en omgeving?

Ze hebben een hele kleine arcade, met iets van 5 kasten. Ik ben er anderhalf jaar geleden geweest. Het is vooral echt een museum.

Da Dude":3t8g23s2 said:
Misschien een hele stomme vraag, maar waarom zie ik Hasan's Retro Planet niet staan???

Dat is een hele goede vraag... geen idee :oops:

Heeft nu geen nut meer overigens maar na de "verhuizing" komt de nieuwe lokatie op de kaart.

Inmiddels staan er 424 arcades op de kaart wereldwijd. Weet iemand nog van het bestaan van Spaanse of Portugese arcades? Die landen lijkt nogal leeg op dit moment.

Back