Da Dude
Nozomi Elite
In Londen zag ik afgelopen week nog bij the Eye een Arcadehalletje.
Achter de Mac Donalds daar heb je een Namco gamehall.
Vooral van die ticketgames, maar ook wat andere zoals Guitar Hero en Pac-man.
Het was er zo druk dat ik niet verder naar binnen geweest ben. Was bomvol.
Ik heb 1 foto gemaakt. Zal hem nog wel delen
Achter de Mac Donalds daar heb je een Namco gamehall.
Vooral van die ticketgames, maar ook wat andere zoals Guitar Hero en Pac-man.
Het was er zo druk dat ik niet verder naar binnen geweest ben. Was bomvol.
Ik heb 1 foto gemaakt. Zal hem nog wel delen