What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade locaties

d'r is een toffe Arcade in Richmond BC, Canada :) http://www.espot.me
ga d'r volgende week weer heen, ze hebben echt een shitload aan games, van japans tot normale westerse machines, heb 3 bekende units zien staan die ik zelf ook heb ;)

toevoegen aan de lijst dus :D

Hey Dexx,

Dank je wel. Vind je het misschien leuk om wat foto's te delen en er een kleine review over te schrijven? Ik denk dat de bezoekers van Arcade Universe dat erg leuk zouden vinden.

Groet,

Pieter

Sphere":1ba6lrts said:
Hey Dexx,

Dank je wel. Vind je het misschien leuk om wat foto's te delen en er een kleine review over te schrijven? Ik denk dat de bezoekers van Arcade Universe dat erg leuk zouden vinden.

Groet,

Pieter

hij staat al op de site.. onder KIDSPOT, kan bevestigen dat deze hal nog volop leeft :D

damn, als iemand die games nou kan opkopen.... stond een iron man stewards offroad en chase hq upright toen ik er het laatst was.. alle outrun units zijn al gered door nozomi members :) nu de REST NOG!!!

Was gisteren bij Pyramide van Austerlitz (locatie hier) met een kleine speelhal.

VV7HTa7m.jpg
all
4DHipYYm.jpg
all
tb5joLbm.jpg
ELg45lCm.jpg
vM6TNKhm.jpg
0sNqUZFm.jpg
3DCodhqm.jpg
lULjDbom.jpg
0KzJOslm.jpg
RSL3vDym.jpg

Inmiddels staat de teller op 324 arcade locaties wereldwijd. Als jullie nog lokaties weten dan verneem ik dat graag :D

Niks in Berlijn Ken?
Ik kom dit misschien dit jaar nog. Zou leuk zijn om daar ergens te kunnen gamen.

Gamestate Kerkrade ben ik dit jaar nog geweest, erg leuke locatie ook voor de vrouw en kids. Echte diehard arcade stond er niet maar wel leuk om een uurtje te besteden in alle eerlijkheid. Ze hadden een SW pod ding staan wat zeker leuk is en wat racers en bikes, jurassic park en nog wat van dat soort spul. Maar ook air hockey :D en grijpkranen enzo. Gewoon leuke quality time met de family.

Back