What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Animo check : Wie is in de markt voor een nieuwe Vewlix L?

Psykick":ixt5x2df said:
Blijft een schoonheid van een kast! Vooral deze kleurcombinatie vind ik echt vet. Je hebt er lang op gewacht, maar dat is volledig beloond, veel plezier ermee man!
Ik kom wel een keertje buurten, zet de koffie maar warm en het bier maar koud ;)

Moet je zeker doen. Deze cab heb ik wss nog maar 2-3 weken.


Ahoud":ixt5x2df said:
Jinxz":ixt5x2df said:
Mijn nieuwe uitdaging is om de foto's van Ahoud's Vewlix F te reproduceren met deze cab om de vergelijking makkelijker te maken.

Ziet er idd goed uit 8)

Als je de originele foto's wilt hebben voor een vergelijk, laat het me maar even weten (dan zet ik de set in een .ZIP-file voor je klaar).

Dat zou tof zijn. graag.
 
Hier een aantal foto's:
kist:
6346016624_c36cd4c709_o.jpg

de hamer die het begaf tijdens het openen van de bekisting:
6345265551_cf320e182e_o.jpg


6345266723_2220181eeb_o.jpg


6346017098_2ddbda6f5b_o.jpg


verlichting:
6345266873_a5dbc264f3_o.jpg

6345266937_36c06cf9eb_o.jpg

6346016000_8a41c9dcd0_o.jpg

6345266053_3ff8e00e81_o.jpg

6346016204_9a8a0526a4_o.jpg

6346016152_9c74f98f56_o.jpg

6346017376_ae6e0f4ef5_o.jpg

6345267567_a8a6b71e1f_o.jpg

6345265649_8828a8807c_o.jpg

6345265715_105ff4c881_o.jpg

6345265809_55fb2aeff7_o.jpg

6346015870_33b0800eae_o.jpg

6345265937_f3d7797c41_o.jpg

6345267403_b045c8491f_o.jpg


6345267305_2d4a654c23_o.jpg


6345266247_d46ff756a1_o.jpg

6346016368_9e858f6870_o.jpg

6345266475_2e6f9a9d13_o.jpg
 
Damn, Tis wel een beauty hoor! Is helemaal in lijn met je coole custom sticks.
 
Wow, erg strak. De pics zijn ook heel gaaf...krijg een beetje een Ferrari-under-the-hood fotoreportage gevoel, uit zo'n autoporno blad :p
 
Da Dude":9gxx6x4o said:
Hoe zwaar zijn die cabs? ook rond de 100?
Of minder gezien er een LCD in zit.

Hij weegt 108 kilo inclusief LCD etc.
Maar hij heeft standaard een set van 4 wieltjes eronder zitten dus als ie eenmaal uit de bekisting is dan duw je 'm zo op z'n plek :)
 
Mooie cab, geen twijfel mogelijk.

Krijg er alleen een next-gen gevoel bij en geen 15Khz/CRT/arcade tingle.
Heeft voor mij meer een console gevoel (SFIV enzo is dan wel arcade maar daar nog nooit gespeeld, altijd op consoles en op de huiskamer lcd) dan een "verrek-ik-heb-de-arcade-game-nu-in-huis" gevoel dat ik wel heel duidelijk heb met een CRT cab.

Maar to each their own, mooi is ie iig!

@ Henk, denk je dat bv je type X beter uitkomt op een lcd cab dan op je NNC?
 
ElPancho":1emf7zbj said:
@ Henk, denk je dat bv je type X beter uitkomt op een lcd cab dan op je NNC?
Zeker niet! Alle Type-X shooters zijn allemaal 4:3 dus dat wordt stretchen op widescreen. Weet ook niet eens of er een 16:9 dip setting is want de setup is in het Japans en niet interessant voor mij op dit moment. Fighting games hebben denk ik wel een 16:9 setting net zoals bij alle TX2 games.

NNC is nog steeds de 'holy grail' voor als je alles zoals het bedoelt is wilt draaien. 8)
 
goatboy":2snqebh8 said:
NNC is nog steeds de 'holy grail' voor als je alles zoals het bedoelt is wilt draaien. 8)

Dacht ik.

Fantastische cabs die Vewlixen maar ik zou er geen nut voor hebben.
 
Ik zou hier wel SF4 of de aankomende tekken op willen proberen.
Misschien met een Xbox 360 erin. Ik weet wel wat ik met zo'n ding wil.
Maar geen retro games. dat hoort op een beeldbuis

Cave pcb's zou je die hierop kunnen prikken?
 
Tuurlijk rockt SFIV op deze cab, maar om nu 2 ruggen neer te leggen om te kunnen xboxen icm een lcd scherm.....

Cave zal wel draaien, maar zal ook strechen.
 
straks de movelist en top marquee artwork ophalen. Alles in het japans ;)
Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen de Arcade versie en de 360 versie.
 
Jinxz":1hql243e said:
straks de movelist en top marquee artwork ophalen. Alles in het japans
Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen de Arcade versie en de 360 versie.

Nou laten we beginnen met dat er "Insert coin" staat, dan ben ik al om hoor!

dat is de gehele essentie van arcade, dat het op coins gaat ;-)
 
Dan ga ik dat eens proberen te fixen met de typeX2 versie ;) Ze hadden voor de grap ook 3 japanse muntjes bij de cab gedaan.
6350287579_4f706989ab_o.jpg

6351031846_b60258ef4f_o.jpg

6350287739_6b141a9218_o.jpg
 
Back
Top