De cab is eindelijk binnen!
Afgelopen vrijdag om 13.30 kwam ie aan.
Ik zal de foto-reportage z.s.m. hier posten.
Als ik jouw lijstje check Jiggy èn vergelijk met de foto's van Ahoud z'n Vewlix F dan is dit model 1 en heel misschien 2 maar zeker niet model 3.
M'n contactpersoon gaf al aan dat ze uit Japan werden geimporteerd en gezien de kwaliteit van de Cab die ik hier heb, neig ik daarom voor model 1.
De cab is 100% gelijk aan de spare-parts lijst die ik van Taito heb ontvangen. Van ieder schroefje, schroefdraad, letters op connectors, echt alles. Zelfs de ribben in de plastic koof ter versteviging van de koof zijn identiek aan de parts-lijst. Als een chinese namaak kast zou bestaan dan zou dat in dergelijke details zeker zichtbaar moeten zijn.
De kast bevat de Vewlix L stickers EN het Taito logo.
De afwerking is perfect en de metalen delen die 'geverft' zijn, voor zover ik dat kan herkennen, gepoedercoat. Beter dan verf dus.
Het metaal is geen blik en voelt zoals het hoort.
De coin insert op het CP werkt ook goed. Eigenlijk dacht ik altijd dat dit een prop was maar het muntje valt echt door het CP, door de munt selector, door de teller, in het bakje
Het scherm is een Samsung scherm dus ook daar geen concessies aan kwaliteit.
Ondertussen heb ik een verlichtings-set ingebouwd op de top marquee en in de lijst achter de stick/buttons.
Momenteel zit er een XB360 in met SF AE en heb ik er een subwoofer ingezet om het geluid op te krikken.
Morgen gaat het artwork in de top marquee en movelist.
Mijn nieuwe uitdaging is om de foto's van Ahoud's Vewlix F te reproduceren met deze cab om de vergelijking makkelijker te maken.
Net als iedereen op Nozomi en andere forums was ik terughoudend in mijn mening over de cab uit china maar deze cab is 110% van wat ik had gehoopt.
Als iemand de Cab wil zien en mij wil uitdagen voor een potje Street fighter, let me know. Als er andere games zijn die men graag wil zien, laat het me ff weten en ik zal het proberen erop te gooien. A.s. weekend zit ik in Centerparcs en heeft Ronnie natuurlijk zijn open dag. Buiten dat ben ik doordeweeks en in de weekenden altijd beschikbaar.
Hier alvast een paar foto's :