Ik vraag me af of die CMVS echt zo goed liep, gezien ze altijd met een levertijd werkte en hij inmiddels niet meer op hun shop te koop is.ruderudie":3kkh0ixe said:.....want bijvoorbeeld die cmvs'en van AI lopen echt als een tierelier en zijn ook insane duur. Maar wilikookhebbuh.
Robert":3osvqb95 said:Ziet er tof uit, maar voor deze prijs mag je verwachten dat ze die HDMI 'adapter' en een HDMI kabel er 'gratis' bijleveren, maar nee, dat is allemaal optioneel. Ik heb wel oren naar een MD+MCD+32X combi van deze jongens
Ik vraag me af of die CMVS echt zo goed liep, gezien ze altijd met een levertijd werkte en hij inmiddels niet meer op hun shop te koop is.ruderudie":3osvqb95 said:.....want bijvoorbeeld die cmvs'en van AI lopen echt als een tierelier en zijn ook insane duur. Maar wilikookhebbuh.
Cageman":1cbjk1t5 said:Ik vind het zijn doel voorbij schieten. Echt een console gemaakt voor de hardcore uitstervende 30/40-ers die anaal genoeg zijn ingesteld om hun retro fix op deze manier in te vullen. Ja, ik kan een rgb-capable NES ook wel waarderen, maar dit gaat me wel vrij ver.
oh, ik vind hem ook lelijk trouwens![]()
Ik wou dat ik een interieur had waar die goed in zou passen. Gruwelijk mooi ding. Iemand moet een houten Sega Saturn maken en dan bedoel ik niet dit gedrocht:ruderudie":i5e9rebs said:die houten cmvs