What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aluminium NES

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Wat vinden jullie van de nieuwe creatie van Analogue Interactive?
 
Mooi gemaakt en ja als je een nieuwe behuizing maakt van alminium
Of rvs of plexiglas ben je aardig wat geld kwijt
Als ik een neo geo mvs 2/4 slot laat maken in rvs
Kan ik ze echt niet verkopen voor 80 euro
Het is maar wat de gek er voor geeft maar het ziet er wel cool uit
 
Hetzelfde als de omega cmvs: OVERPRICED!
Wel mooi, dat dan weer wel.
 
Kunt beter de site van AI checken. Schitterend ding, wel te duur idd. Voor mij althans, want bijvoorbeeld die cmvs'en van AI lopen echt als een tierelier en zijn ook insane duur. Maar wilikookhebbuh.
 
Ziet er tof uit, maar voor deze prijs mag je verwachten dat ze die HDMI 'adapter' en een HDMI kabel er 'gratis' bijleveren, maar nee, dat is allemaal optioneel. Ik heb wel oren naar een MD+MCD+32X combi van deze jongens ;)

ruderudie":3kkh0ixe said:
.....want bijvoorbeeld die cmvs'en van AI lopen echt als een tierelier en zijn ook insane duur. Maar wilikookhebbuh.
Ik vraag me af of die CMVS echt zo goed liep, gezien ze altijd met een levertijd werkte en hij inmiddels niet meer op hun shop te koop is.
 
Ja voor zo'n nicheproduct liep het wel echt goed, zeker voordat die omega een beetje begon te verkopen. Het is allemaal geen massaproductie he dus je werkt gewoon op bestelling, dikke voorraden aanleggen is niet te doen
 
Robert":3osvqb95 said:
Ziet er tof uit, maar voor deze prijs mag je verwachten dat ze die HDMI 'adapter' en een HDMI kabel er 'gratis' bijleveren, maar nee, dat is allemaal optioneel. Ik heb wel oren naar een MD+MCD+32X combi van deze jongens ;)

ruderudie":3osvqb95 said:
.....want bijvoorbeeld die cmvs'en van AI lopen echt als een tierelier en zijn ook insane duur. Maar wilikookhebbuh.
Ik vraag me af of die CMVS echt zo goed liep, gezien ze altijd met een levertijd werkte en hij inmiddels niet meer op hun shop te koop is.

Er was iig genoeg vraag en aanbod op N-G.com :)
 
Ik gooi ff een knuppel in het hoenderhok door te zeggen dat ik 'm afschuwelijk lelijk vind. Prijs vindt ik niet bijzonder voor een dergelijke kleine productie.
Een designer hoeft het originele design van de NES niet over te doen. De nes IS een plastic vierkante baksteen en that's why we love it.
Ik zat vroegah in de PC-modding scene en wou al eens een aluminium versie van een NES maken maar zou het nooit in m'n hoofd halen om het 'baksteengehalte' te ondermijnen.
 
Ja alle stemmen gelden, kan me wel voorstellen dat je het ding te sleek vindt zeg maar.
 
Het gaat niet om mooi of niet mooi, het gaat om de kwaliteit van het apparaat.
Ik vind het een super idee en als ik het geld had zou ik dit soort ideëen zeker supporten. NES heeft standaard geen RGB uit, dus is het beeld standaard crap.
Deze kist gebruikt geen emulatie, dus het is zo puur als het maar zijn kan.
Als het nieuws van deze kist genoeg NES fans bereikt gaan ze er genoeg verkopen.
En de prijs zal bij succes wel lager worden op den duur.
Ik wil Castlevania III wel spelen op dat ding!
 
Ik vind het zijn doel voorbij schieten. Echt een console gemaakt voor de hardcore uitstervende 30/40-ers die anaal genoeg zijn ingesteld om hun retro fix op deze manier in te vullen. Ja, ik kan een rgb-capable NES ook wel waarderen, maar dit gaat me wel vrij ver.

oh, ik vind hem ook lelijk trouwens :)
 
Cageman":1cbjk1t5 said:
Ik vind het zijn doel voorbij schieten. Echt een console gemaakt voor de hardcore uitstervende 30/40-ers die anaal genoeg zijn ingesteld om hun retro fix op deze manier in te vullen. Ja, ik kan een rgb-capable NES ook wel waarderen, maar dit gaat me wel vrij ver.

oh, ik vind hem ook lelijk trouwens :)

+1

Wat een gruwelijk lelijk ding zeg...de prijs is trouwens net zo lelijk. Geef mij maar m'n ouwe vertrouwde NES met z'n iconisch uiterlijk...véél mooier.
 
Ja wel echt voor de liefhebbers, moet het denk ik ook niet helemaal vergelijken met een originele nes hoor guys, meer een soort artistieke impressie cq steroid editie van. Anyhoe, ding is gewoon te foeking duur om ooit te rechtvaardigen dus kopen doen we hem toch niet. Wil nog wel steeds die houten cmvs, soort uber atari. Ook zo'n hate it or love it gevalletje, ik dig de stijl van AI in elk geval wel :)
 
Wel origineel...daar is dan ook weer alles mee gezegd...containervoer!
 
Back
Top