What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's retro Heaven

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Wat leuke megadrive titels in uitstekende staat en een mario erbij.
japmegadrivejj7.jpg

marioyy5.jpg
 
coole aanwinsten marc!

insector-x...jaren gelden was ik op zoek naar de soundtrack. Een van de beste arranged soundtracks die er bestaan!
 
paar kleine aanwinsten:
gameboy player mint:
gameboyplayermintdg4.jpg

Wat dc games en er komen nog een paar goede shmups binnen(under defeat (limited edition),gigawing en gigawing 2 en alles sealed 8) ) vandaar deze goedkopere dc titels 😉
dcgamesgc5.jpg

en wat metroid stuff en deze maand hopelijk m'n gunship binnen 8)
Wallscroll en een poster:
metroidprimewallscrolluw8.jpg

metroidprime2posterry4.jpg

Geen bijzondere stuff maar wat nog binnen komt was al duur zat.
 
Laatste aankopen:

Yamato Capcom Girls Collection Non Scale Pre-Painted Statue: Chun Li Heavy Gauge (Special Colour):
img0483qc1.jpg

img0484qg3.jpg


Nog een paar shmups te gaan op de dc en deze vandaag binnen gekregen.(waren geseald 😉 )

Under Defeat (limited edition):
underdefeatlimitededitilr8.jpg


En Gigawing 2 en DOA(had ik nog niet jap :shock: )
gigawing2anddeadoraliveor8.jpg
 
Om toch maar een beetje actief te blijven hier nog een kleine update 😉

Megadrive:
megadriveimportvs9.jpg

Dreamcast:
dcimportez1.jpg
 
''let's go make some crazy money, are u ready?''
''here we go!!''
crzytaxicabzq1.jpg

wist niet dat dimensionplus hem nog had liggen 8)
 
Even off-topic: Hoe heb je de verzameling verzekerd? Lijkt me niet dat de verzekering de echte waarde gaat uitkeren als er wat zou gebeuren?
 
K":sghyddnz said:
Even off-topic: Hoe heb je de verzameling verzekerd? Lijkt me niet dat de verzekering de echte waarde gaat uitkeren als er wat zou gebeuren?
Hier heb ik dus een aparte verzekering voor en heb aan mijn contact persoon een dvd meegegeven met daarop enkele foto's van de collectie.
Bedoel die lui geloven anders nooit dat iemand zoveel consoles/games heeft liggen.
Heb gewoon een bedrag doorgegeven mocht de boel in de hens,etc. vliegen en ik moet gewoon na enkele jaren de boel verhogen.
 
DNL":3torq0sz said:
je figure collectie neemt grootste vormen aan moet ik zeggen!!
Zeker 8)
Er komen nog wat mooie bij maar de release datum's van play-Asia figures worden telkens uitgesteld :(
 
DNL":2pj8euq0 said:
cool, welke heb je op het oog?

Dat zullen jullie vanzelf wel zien 😉
Maar er zitten wel een paar mooie tussen en uiteraard komt de Zero suite van Samus zeker in de collectie.
pa.127983.2.jpg
 
Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)
supermetroidposterss2.jpg

killerinstinctposterhn6.jpg

Ook de verzending is echt super en helemaal uit Amerika.
En ze dan gewoon in perfecte staat ontvangen, top! 8)
 
almighty":qd40eu90 said:
Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)
supermetroidposterss2.jpg

killerinstinctposterhn6.jpg

Ook de verzending is echt super en helemaal uit Amerika.
En ze dan gewoon in perfecte staat ontvangen, top! 8)

Very nice! Maar dude, helemaal uit amerika? Ik koop al mn poster rechtstreeks in Japan :oops: Je zult zien dat ingelijste posters er veel beter uitzien!! Super metriod blijft 1 van de allerbeste games, mooie posters!
 
Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer :)
Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters 😉 )
 
almighty":3hthugu0 said:
Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer :)
Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters 😉 )

wow, goed geluk als deze alleen in een enveloppe zaten...heb het 1 keer meegemaakt dat een poster verwoest aankwam doordat de kartonnen buis kapot was (vraag me niet hoe...onder de vrachtwagen?). Gelukkig was het maar een cheapo pster, die heb ik maar bij het oud papier gedaan haha.
 
Geen retro maar wel leuk om te posten.
Gisteren een eind gebracht aan Devil may cry 4 en baalde al van het idee dat ik weer een tijdje zonder next gen moest en nooit meer gedacht aan de game Ninja gaiden 2.

Wat is deze game gruwelijk goed zeg en dacht dat Devil may cry 4 niet makkelijk te overtreffen was maar met een game als deze is het zeker geslaagd.
Wat ben ik toch weer blij met een 360 :D
Er zit trouwens een mooie cover om Ninja Gaiden 28)
img0615yh7.jpg
 
Back
Top