A
Anonymous
Guest
Wat leuke megadrive titels in uitstekende staat en een mario erbij.
Hier heb ik dus een aparte verzekering voor en heb aan mijn contact persoon een dvd meegegeven met daarop enkele foto's van de collectie.K":sghyddnz said:Even off-topic: Hoe heb je de verzameling verzekerd? Lijkt me niet dat de verzekering de echte waarde gaat uitkeren als er wat zou gebeuren?
Zeker 8)DNL":3torq0sz said:je figure collectie neemt grootste vormen aan moet ik zeggen!!
almighty":qd40eu90 said:Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)
![]()
![]()
Ook de verzending is echt super en helemaal uit Amerika.
En ze dan gewoon in perfecte staat ontvangen, top! 8)
almighty":3hthugu0 said:Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer![]()
Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters)