A
Anonymous
Guest
Die Supergrafx is idd lelijk, zag dat je inderdaad aan het bieden was.ZiEk":1kmht2pe said:slicke duo heb je daar, was zelf aan het bieden op de Supergrafx maar de prijs werd me te hoog (vinden jullie zeker een lelijk log aparaat)
al veel games voor je duo eigenlijk ?
Best wel wat games al op de pc duo, denk rond de 30/40 stuks.