What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's retro Heaven

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
boxed n64
n64boxedmintimportoa0.jpg

n64boxedmintimportinsidfx0.jpg
 
ah gradius is vet zijn ook mooie figures van.

Ha the travesty, nou extra shocking value zou ik het noemen. Koop toch liever een game voor dat geld *maar dat het een tran iz maakt het wel intressanter.

wikiquote omg: Nintendo rep opposing violence against women, so the developers changed them into pre-op transsexuals.

is een oplossing lol

oh en skrewattack zei het ook al: http://www.gametrailers.com/player/28824.html
 
ZiEk":2h5ko6b1 said:
ah gradius is vet zijn ook mooie figures van.

Meteen deze maar besteld 😉
Zien er gaaf uit en eens wat anders als een statue/figure.
shootinggamehistoricasj7.jpg
 
DreamerNL":1mb8r6cu said:
goede keuze! Ik heb zelf de hele set van 12 stuks besteld hehehe 8)

Die kon ik nergens vinden op de site (of ik doe iets fout), zelf heb ik dus het setje van 6.Maar als je er 12 zou bestellen dan kreeg je ze in een box.
Voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen, nog geen 3 euro.
 
true, hopelijk komt er nog een vol.2 aangezien dit vol.1 is! Radiant/ikaruga/blazing star/pulstar...genoeg die ik wil zien!
 
was net te laat voor een set, die r-type is ook cool.

ik bedoelde niet alleen die figures ;)

pa.109206.1.jpg

is ook vet maar kit, weet niet tot hoever het kit is maar als het net als met die gundam shizzle is dan is het echt nix voor mij.

damn serries 2 klinkt zeker cool, jammer dat de chronologye niet is beggonnen met space invaders en galaxian dan maar wel cool als het verder gaat. Ben oook wel fan van terra cresta die heeft nog mods alsof het nfs is.
 
Vette R-type/Gradius ships Mighty.... ik zie (na een tijdje afwezig zijn geweest) dat je een hoop intressante gear binnen hebt gehaald en dat het eindelijk allemaal in een ruimte staat.. goed bezig man.. maaruh waar heb je die spaceships besteld eigenlijk? Ben wel benieuwd daarna.... . zou wel cool staan bij mijn shmups verzameling... hehehehe
 
die r-types zijn erg stoer! I'm a sucker for that one...ik ben toch niet de enige die R-Type Final nog heeft gehaald als laatste eerbetoon aan de R-Type serie?
 
Metal Slut":g6n61ans said:
Vette R-type/Gradius ships Mighty.... ik zie (na een tijdje afwezig zijn geweest) dat je een hoop intressante gear binnen hebt gehaald en dat het eindelijk allemaal in een ruimte staat.. goed bezig man.. maaruh waar heb je die spaceships besteld eigenlijk? Ben wel benieuwd daarna.... . zou wel cool staan bij mijn shmups verzameling... hehehehe

Besteld bij Play Asia.
Aangezien ik helemaal wild ben van side scrolling shmups :P
 
Mildoe":332pmjwn said:
die r-types zijn erg stoer! I'm a sucker for that one...ik ben toch niet de enige die R-Type Final nog heeft gehaald als laatste eerbetoon aan de R-Type serie?

same here mildoe 8)
 
almighty":1ahk7rpt said:
Besteld bij Play Asia.
Aangezien ik helemaal wild ben van side scrolling shmups :P

Hetzelfde hier ook wat shmups betreft, ik heb er zelfs een tweede tv voor op zijn zij gezet... hahaha.. fotos moet ik toch echt eens gaan posten..
 
Metal Slut":24569gqn said:
almighty":24569gqn said:
Besteld bij Play Asia.
Aangezien ik helemaal wild ben van side scrolling shmups :P

Hetzelfde hier ook wat shmups betreft, ik heb er zelfs een tweede tv voor op zijn zij gezet... hahaha.. fotos moet ik toch echt eens gaan posten..

dude, tate mode is een must! Ik heb al jaren een aparte telly ervoor.
 
Hier m'n nieuwe aanwinsten voor vanavond, helaas de Sakura Dreamcast niet gewonnen (ging weg voor 294,60 euro :shock: ).
Weet gewoon dat deze echt wel voor minder te krijgen zijn.
hier een kleine update:

Detana TwinBee Yahhoo! Deluxe P (mint)
detanatwinbeeyahhoodelucj1.jpg

Saturn pad boxed
saturnpadwhiteboxedcz7.jpg

PC-Engine Controller Avenue PAD 3 (Boxed)
pcenginecontrolleravenujn8.jpg

En eindelijk in bezit van een Pc Engine Duo-R(mint 8) )
importnecpcengineduorcomv3.jpg

importnecpcengineduorcova9.jpg

Had R.Klok gebeld en hij stelde me gerust dat er geen krasje opzit :D
(box lichte gebruikssporen)

SNK Illustrations
snkillustrations1as9.jpg

snkillustrations2ip5.jpg
 
Vandaag B.Jenet binnen gekregen, hier even geprobeerd voor een close-up.
bjenet1qn5.jpg

bjenet2zz1.jpg
 
lol ik weet waar je geshopped hebt, zat naar dezelfde items te kijken ongeveer.

die boek is cool ik heb hem ook, ik lees nooit boeken daarom koop ik boeken die ik niet kan lezen hehehe he.

slicke duo heb je daar, was zelf aan het bieden op de Supergrafx maar de prijs werd me te hoog (vinden jullie zeker een lelijk log aparaat)
al veel games voor je duo eigenlijk ?
 
Back
Top