A
Anonymous
Guest
Vandaag naar de ijsselhallen in Zwolle geweest om eens te kijken of er nog wat leuks tussen lag voor weinig, helaas zijn de prijzen echt schofterig duur en sommige games zijn zo geel dat het bijna zeer aan m'n ogen doet.
Er stond ook nog een nes te koop in een speciale editie, geler als m'n ochtend urine voor een lullige 40 euro :shock:
Na lang snuffelen toch nog wat gevonden aangezien ik Super Ghouls n Ghost eens verkocht had(mindere staat) en F-Zero nog aan m'n collectie ontbrak.Samen voor een lullige prijs meegenomen.
Super Ghouls n Ghost
F-Zero mint
Er stond ook nog een nes te koop in een speciale editie, geler als m'n ochtend urine voor een lullige 40 euro :shock:
Na lang snuffelen toch nog wat gevonden aangezien ik Super Ghouls n Ghost eens verkocht had(mindere staat) en F-Zero nog aan m'n collectie ontbrak.Samen voor een lullige prijs meegenomen.
Super Ghouls n Ghost
F-Zero mint
